De Hindoe-Rol...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je voordeel wilt hebben haal dan de Hindoe 4000 uit Baarle. Toon verkoopt de Hindoe 4000 zonder eindbom voor 25 euro per stuk, volgens mij wil die ervan af :S

Hij weet heel goed dat als over een paar weken die mét eindbom er weer is, dezen op de planken blijven liggen ;)
't Is een mooi koopje, zo kom je mensen ook tegemoet die langskomen en 'm mét eindbom hadden gewild. Krijg je 'm zonder gewoon goedkoper mee, toppie! Zoveelste voorbeeld van service bij Zena!

Ik denk niet dat hij ze allebei blijft verkopen met 11 euro prijsverschil. Het is volgens mij de bedoeling dat de Hindoe 4000 zonder eindbom snel verkocht gaat worden zodat er plaats wordt gemaakt voor de 'echte' met eindbom.

Ik lees wat negatieve berichten over de Hindoe 4000 versie zonder eindbom, die nu verkocht wordt tot de nieuwe lading met eindbom er is. Mensen die hier wat over kunnen zeggen? Hij zou minder tempo hebben bv.

Heeft Loots de 4000 met eindbom wel op voorraad? Jaja, ik kan 'm mailen, maar ga over 2enhalve week pas heen, en als iemand dat nu paraat heeft scheelt 't weer een mailtje :D

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik lees wat negatieve berichten over de Hindoe 4000 versie zonder eindbom, die nu verkocht wordt tot de nieuwe lading met eindbom er is. Mensen die hier wat over kunnen zeggen? Hij zou minder tempo hebben bv.

Heeft Loots de 4000 met eindbom wel op voorraad? Jaja, ik kan 'm mailen, maar ga over 2enhalve week pas heen, en als iemand dat nu paraat heeft scheelt 't weer een mailtje :D

toen ik 2 weekende terug langs loods was geweest was deze wel op vooraad!
anders mischien aan de overkant bij klavertje?

de hindoe 1000 die harry loots verkopt is dat de zelfde als die van saloon rogier?
iemand?

Ik blijf gewoon wachten op die van de bunker, ik woon vlakbij en heb geduld.
De hindoe 4000 met eindbom is een topper. Laatst was ik ook in baarle en Harry had hem net zo goed niet.
Ze hebben inderdaad de 4000 zonder eindbom bij de bunker, maar ze zeggen het er wel bij, en hij is goedkoper dan de 4000 met eindbom. die heb ik dus ook maar een aangeschaft, haha. (ik hoop dat ik strax mijn huis nog wel binnen kan met al dat vuurwerk.)

Gast, let eens op je spelling. 3/4 van de mensen heeft niet eens zin om je te helpen als jij het niet kan opbrengen om een fatsoenlijk post aan te maken.

Toon zij tegen mij dat als je een fatsoenlijk tempo wilt je de mat gewoon dubbel moet vouwen :bye:

dus hij heeft inderdaad geen goed tempo, dank je!

btw; een 11 meter lange mat dubbelvouwen in 't donker, herrie en drukte om 00u. lijkt me geen sinecure...

Laatst bewerkt:
wat is er troep aan?zou je het even willen toe lichten?

verleden jaar 1 bij loots gehaald, en bij salon roger 4 want was een aanbieding.Het sloeg helemaal nergens op. Had nederlandse matten die harder gingen. Echt troep dus. Zonde van het geld.

nadat ik de eerste had afgestoken en het wist heb ik de andere vier maar een halve meter uitgerold en zo afgestoken. Dan leek het nog wat.

verleden jaar 1 bij loots gehaald, en bij salon roger 4 want was een aanbieding.Het sloeg helemaal nergens op. Had nederlandse matten die harder gingen. Echt troep dus. Zonde van het geld.

nadat ik de eerste had afgestoken en het wist heb ik de andere vier maar een halve meter uitgerold en zo afgestoken. Dan leek het nog wat.

Ben het niet met je eens !, maar kan aan mij liggen :wink:

Laatst bewerkt:
Hierbij nog wat foto's van verschillende Hindoe rollen

Hindo 1000S van Alpeco:

hindoe1000s.jpg

Hindo 3000S van Alpeco:

hindoe3000s.jpg

Deze had wel een eindbom hoor! :)

Hindoe 3000S van ZENA:

hindoe3000szena.jpg

Vond deze een trager tempo en minder harder knallen dan de rol van Alpeco.
Toch was ik er wel tevreden over!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan