De Hindoe-Rol...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Misschien kwam het door te veel pts bij elkaar?

En ze verkopen daar toch lossen eindbommen? Hindorol4000 + losse eindbom en je bent weer op hetzelfde niveau als de oude Hindo 4000, of zie ik dat nu verkeerd?

Dat spreekt dan voor zich.
Maar als men iets wilt, dan moet men het er maar voor overhebben denk ik dan.

Of iets anders aanschaffen. Of het helemaal niet kopen, dat kan ook nog.

Ik vind de 4000(met eindbom) duidelijk beter dan een CT of een 100.000.
Extreem tempo, harde knallen, geen haperingen, geweldige snipperfactor, goeie flitsen, uitstekende eindbom...alles perfect:bonk: Ik kreeg er een grandioos applaus voor:D
Daarna werd een 100.000 afgestoken, maar die deed duidelijk onder voor deze prachtige rol.
Ik vind het echt ongelooflijk stom van Original dat ze die eindbom eraf gehaald hebben, ze moeten zich echt schamen:angry:
Volgende keer koop ik hem zeker weer, en dan knoop ik er maar een losse eindbom aan...

Ik vind de 4000(met eindbom) duidelijk beter dan een CT of een 100.000.
Extreem tempo, harde knallen, geen haperingen, geweldige snipperfactor, goeie flitsen, uitstekende eindbom...alles perfect:bonk: Ik kreeg er een grandioos applaus voor:D
Daarna werd een 100.000 afgestoken, maar die deed duidelijk onder voor deze prachtige rol.
Ik vind het echt ongelooflijk stom van Original dat ze die eindbom eraf gehaald hebben, ze moeten zich echt schamen:angry:
Volgende keer koop ik hem zeker weer, en dan knoop ik er maar een losse eindbom aan...

Ik hoef er niks meer aan toetevoegen!
GEWELDIGE rol. Kreeg nadat ik deze had afgestoken ook een grandioos applaus :)

Hiervoor een 100.000 klapper (horse band) afgestoken maar de hindoe 4000 overtrof alles!!!

ik vond het een geweldige mat:D ceker een aanrader naast ander matten!

Ik mag dit jaar hoogstwaarschijnlijk naar alpeco van me moeder, en wil uiteraard ook wat chainthunders, chinese rollen en hindoe rollen nemen, wat is nu eigenlijk het verschil tussen een hindoe rol en chinese rol, ik heb nog nooit in het echt een hindoe rol gezien.
Maar een hindoe rol heeft grote rotjes en ging sneller dus geeft toch veel meer geweld dan een chinese rol?

nee, de hindo rol heeft juist ALLEEN de kleine rotjes van een chinese rol, maar wel zijn deze van betere kwaliteit, zeker als je die van salon roger neemt die zijn echt perfect. Ook ratelt een hindo niet echt zoals een chinese rol zeg maar dan weer snel dan weer langzaam, maar gaat hij in een (rap!!) regelmatig tempo, waardoor je oren geen seconde rust krijgen :p. ook al zijn de grote rotjes weggelaten hij knalt zeker harder/gelijk aan een chinese :). owja en ook is de eindbom van perfecte kwaliteit bij een hindo van salon roger.. als ik een hindo moet omschrijven is het: hij begint gelijk goed een regelmatig tempo dit blijft een redelijk lange tijd doorgaan je oren gaan er bekant van pijndoen, je leeft uit naar die eindbom dan is hij bijna afgelopen, de stilte breekt aan en dan komt ie kebang KLAPBADDER BOEM de eindbom!..

en dan whooow een grandioons applaus van je publiek, zo ervaar ik de rollen van salon roger :cool:.

edit: heb ik je hiermee geholpen ?

Laatst bewerkt:
nee, de hindo rol heeft juist ALLEEN de kleine rotjes van een chinese rol, maar wel zijn deze van betere kwaliteit, zeker als je die van salon roger neemt die zijn echt perfect. Ook ratelt een hindo niet echt zoals een chinese rol zeg maar dan weer snel dan weer langzaam, maar gaat hij in een (rap!!) regelmatig tempo, waardoor je oren geen seconde rust krijgen :P. ook al zijn de grote rotjes weggelaten hij knalt zeker harder/gelijk aan een chinese :). owja en ook is de eindbom van perfecte kwaliteit bij een hindo van salon roger.. als ik een hindo moet omschrijven is het: hij begint gelijk goed een regelmatig tempo dit blijft een redelijk lange tijd doorgaan je oren gaan er bekant van pijndoen, je leeft uit naar die eindbom dan is hij bijna afgelopen, de stilte breekt aan en dan komt ie kebang KLAPBADDER BOEM de eindbom!..

en dan whooow een grandioons applaus van je publiek, zo ervaar ik de rollen van salon roger :cool:.

edit: heb ik je hiermee geholpen ?

Jazeker nu weet ik wat meer:D
En welke hindoe heb jij afgestoken ik wil de 1000 of 3000 kopen is me eerste mat lijk me leuker dan ineens de 4000 te kopen, die wil ik over 2 jaar halen denk ik.
Als je zou moeten kiezen tussen een chinese rol en een hindoe rol, wat zou jij dan kiezen?

absoluut een hindoerol,
ik had 2x 1k en 1x3k volgend jaar ga ik voor 4x1k want ik heb niet zoveel geduld voor die eindbom :bonk:.

absoluut een hindoerol,
ik had 2x 1k en 1x3k volgend jaar ga ik voor 4x1k want ik heb niet zoveel geduld voor die eindbom :bonk:.

Haha, ok dan:p
Ik ga denk ik toch liever voor de 3000 als ik zo kijk, bedankt voor je uitleg:wink:
Je heb gelijk je allereerste 2 bedankjes op dit forum Haha!:p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan