De Chinese Rol...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, blijft prachtig om te zien. Echt een groot gemis, zoveel lol mee gehad, maar die jaren zijn helaas allang voorbij.

Goeie ouwe tijd. Doet me denken aan oud en nieuw 10 jaar terug waarbij mijn overbuurman vanaf 20:00 elk uur zo’n rol afstak. Het rode tapijtje werd zo richting de jaarwisseling steeds dikker:)

Waren heerlijk rollen en roept dan ook de nodige mooie herinneringen op. Helaas alweer wat jaren geleden.

Als je nu naar Belg gaat, welke rol is nou beetje op dit moment de rol die je dan daar moet halen? Welke gewoon flink hard doorramt, enigszins als vroeger?

Als je nu naar Belg gaat, welke rol is nou beetje op dit moment de rol die je dan daar moet halen? Welke gewoon flink hard doorramt, enigszins als vroeger?

Ik zou doorrijden naar HQ in Hoogstraten gaan als ik jou was. Heb je een 100k rol voor 99eu en een dikke Skull Thunder nitraatmat erbij in de promo! Dan is het nog een beetje de moeite! :wink:

De 0.5" XL Celebration Cracker is de dikste mat van Zena op het moment. Als je even wacht heb je die in de 1+1 actie waardoor je er 2 hebt voor €90,- . Meer waar voor je geld dan 1 rol van hetzelfde formaat en kaliber voor €100,- bij Loots.

Wil er iemand een nieuw topic openen over de Mascleta 200 M van Pyroshop?
Kan iemand mij vertellen of dit dezelfde knallers bevat als de B509 die voorheen Zena had? Of is dit minder geworden?
De B509 was destijds van Original Fireworks en was 120M lang.

Deze 200M die Pyroshop verkoopt is van Pyrostar maar kan verder ook geen video vinden daarvan.

Politie video uit 2001, op 0:50 sec is een label te zien van de Horsebrand rollen :D

Dat waren een van de beste rollen ooit rond de milleniumwisseling!

Kwam dit pareltje net per toeval tegen op Google

Bekijk bijlage 65508

Ziet er best wel oud uit, iemand een iedee ?

die bovenste lijken op zo’n oude mat met babyscheetjes die ze hier vroeger ook verkochten...wij deden daar zelf ook astronauten etc aan vast knopen...maar dat is echt super lang geleden.

die rol lijkt iets weg te hebben van de voorganger van de chooet rollen alleen is dat hem denk ik niet want die hadden een heel duidelijk logo..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan