De Chainthunder...

Status
Niet open voor verdere reacties.
200mm doe niet zo kinderachtig aub ik onderbouw me feiten wel en de reactie dat het kruid slechter geworden kan zijn vind ik een hele slimme kan best goed zijn.

Kinderachtig?

Steek de hand aub in eigen boezem, wie noemde ons negatievelingen nu 'onzin praters' ?

Ik kom met onderbouwde feiten, denk jij dat je die met jou reactie even onder tafel praat?

Goede sfeer op dit forum is voor mij een pré, maar een goede discussie ga ik daar niet voor uit de weg. Reageer eens inhoudelijk in plaats van die krokodillen tranen!

Groetjes,

200mm

Laatst bewerkt:
Ik wel weet wel dat de Chainthunders van Bonbridge in een andere fabriek wordt gemaakt, dit is zelf door een staflid van Alpeco bevestigd, en inderdaad gaan ze ook wat trager. Ze bevestigde ook dat ze niet helemaal in in orde waren.
Al had ik er vorig jaar niets van gemerkt, met die paar die hier in de buurt werden afgestoken.

:bye:

zo stoer man een goede sfeer is wat ik probeer te creeen. Verlaag me niet to jou niveau kerel heb me mening gegeven.

Nou ten eerste je praat gewoon iemand na, dat is geen eigen mening. Je roept dat ze nu nog perfect zijn. Dat zijn ze alleen niet.

http://www.jekovuurwerk.com/06-07/chainthunder500.wmv

Dit is een filmpje van hoe ze horen te gaan. Dat was dit jaar toch echt heel anders. Ik weet niet hoeveel kruit er nu in zit/zat. Ik heb niet op de verpakking gekeken omdat ik dacht dat ze net zo goed gingen als in 2006/2007. Maar dat viel vies tegen. :)

Heren...

Hou het even vriendelijk en netjes. Gewoon ontopic blijven. Problemen los je maar via pm op.

Ik wil absoluut geen moderator spelen maar ik vind dat deze sfeer niet past op dit forum:wink:

Ilvan

Laatst bewerkt:
Ik wel weet wel dat de Chainthunders van Bonbridge in een andere fabriek wordt gemaakt, dit is zelf door een staflid van Alpeco bevestigd, en inderdaad gaan ze ook wat trager. Ze bevestigde ook dat ze niet helemaal in in orde waren.
Al had ik er vorig jaar niets van gemerkt, met die paar die hier in de buurt werden afgestoken.

:bye:

Hehe,

Altijd die silberblitz met inside information :D

Dat verklaar dus ook een hoop over de zachtere hulzen en zachtere knallen. Weet jij ook iets over het verlaagde powder-weight? Op de dozen stond 2.1 kg, terwijl het vroeger 12* 250 is 3kg was... Wat ik via via heb gehoord was dat een vergissing, maar dat lijkt me na jou berricht te toevallig.

Wel jammer dat ze wanneer ze weten dat een product slechter is dit er niet bij vertellen en de prijs ook nog eens flink opschroeven, namelijk 10%!

Eindelijk een antwoord met inhoud waar we wat aan hebben man :thumbup:

Bewijst nog maar eens hoeveel men daar om hun klanten geeft, ik bedoel niet geeft..

Groeten,

200mm

Laatst bewerkt:
Heren...

Hou het even vriendelijk en netjes. Gewoon ontopic blijven. Problemen los je maar via pm op.

Ik wil absoluut geen moderator spelen maar ik vind dat deze sfeer niet past op dit forum:wink:

Ilvan

Het gaat toch best vriendelijk en netjes al zeg ik het zelf. :) Ik zie nergens boze woorden. Alleen voor en tegenstanders in deze discussie die er alles aan doen om gelijk te krijgen. Dat is het leuke van discussies altijd. :p

Zoals hier beneden te zien waren het roddels meer woorden maak ik er niet aan vuil red baron bedankt dat jij even wou reageren hierop.

Laatst bewerkt:
ik heb het nog eens gevraagd voor alle geïnteresseerde hier zo:

Er is niks veranderd aan de productie, er is geen sprake van een verplaatsing van de productie. Wat wél kan.. dat is dat er bij bepaalde batchen van deze mat een slechter type kruit gebruikt is.. ofwel er iets met het karton gebeurd is zoals hier al besproken.

De Chainthunders die ik gehad heb was nog gewoon goed. En ik hoor meer positieve verhalen nog steeds.. als negatieve.. Dus Ik hoop dat ik nu genoeg helderheid verschaft heb! Men houd heb dus op een fout in de productie zoals ik het nu begreep!

Laatst bewerkt door een moderator:
Redbaron,

Er zijn dus met medeweten van alpeco slechte kartonnen chainthunders de deur uit gegaan. Als je dit topic even terug bladert zie je niet, meer positieve als negatieve reacties. Hoe meer mensen ik vraag naar hun ervaring met de chainthunders afgelopen jaar hoe meer negatieve reacties ik krijg van mensen.

Ik voelde me afgelopen jaar gewoon zwaar getild, de prijs was immers gestegen maar de kwaliteit kwam niet veel boven een thunderbomb matje uit, een thunderbomb matje wat ongeveer 1chainthunder op 6/7thunderbomb matjes staat(zelfde aantal shots) staat in prijs vergelijking...

Nu ik weet dat jij van alpeco bent kan ik je deze vraag dus meteen stellen, hoe gaat alpeco deze ontevreden klanten benaderen? Van mijn kant dan een tip, laat eens zien dat jullie WEL om je klanten geven.....:cry:

Groetjus,

200mm

Laatst bewerkt:
Hoi,

We zijn nu een weekje verder. Redbaron, heb je al contact gehad met alpeco? Mbt. hoe alpeco deze groep ontevreden klanten gaat benaderen.

Groetjes,

200mm

Hoi,

We zijn nu een weekje verder. Redbaron, heb je al contact gehad met alpeco? Mbt. hoe alpeco deze groep ontevreden klanten gaat benaderen.

Groetjes,

200mm

Tot nu toe lees ik hier maar een paar ontevreden klanten.. die zich hier kennelijk verzameld hebben. En het is niet aan mij om dit te regelen. Verder ben jij op dit moment de enigste die zn gal (en soms nogal ongefundeerd) spuwt op zowat alles wat Alpeco\Sinomax of Bonbridge heet, ruikt, en smaakt.

Ok,

Ik weet genoeg,

Ook de chain 500 gehad dit jaar (bonbridge), was er zeer ontevreden over..
De knallen hadden gewoon letterlijk pauze's, dan duurde hij wel een minuut maar wat heb je daar aan, ik wil gewoon geweld!

Ook de 500 van Zena weggestookt (oud uit vierkante doos), deze duurde op zijn beurt (opgehangen nog wel) zo'n 5 seconden:S!
Dat was ook weer teveel van het goede en er zaten erg veel weigeraars bij toen ik later tussen de snippers ging kijken.
Het viel me ook op dat de deze chain echt stukken beton in je gezicht afschoot alsof hij er op mikte!

Ik heb nu 3 keer een Chain 500 gehad:
vorig jaar de 500 van bonbridge
dit jaar de 500 van Zena en Bonbridge,

alleen de 500 van vorig jaar was een spektakel.

Over de andere maten van deze matten was ik zeker tevreden.

De chain 100 van Bonbridge deed het prima maar vooral de 60 matjes van Zena waren erg lekker! Voor die 3,50 heb je bijna meer 'geweld' dan bij zo'n 500 mat.

Ik neem dit jaar lekker een manderin 2000, paar Colourfull kings crackers en een zooi chain 60 matjes: Kwaliteit gegarandeerd!

Tja, die van mij was zo dramatisch dat ik mij niet kan voorstellen dat die van zena nogg minder geweld zou geven.

Ik heb een vergelijkingsfilmpje gemaakt met de mat uit 2006 en 2008: Opslaan als...

Dit was het eerste jaar dat ik niet tevreden was over de CT500.
Het tempo was niet zoals het moest zijn en hij knalde zichzelf uit, wat ik in de jaren ervoor nog niet had meegemaakt.

De CT100 deden het wel gewoon goed.

Zeer jammer dat de kwaliteit zoveel achteruit is gegaan :frusty:

Nope, had zelf 5 500shots dit jaar.

Geen 1 gaf hetzelfde gevoel als het jaar drvoor. Ze knalde errug langzaam(behalve als je ze niet uitelkaar rolde knalde ze nog leuk). Ze mogen van mij ook het touwtje wat het hele gedoe bij elkaar bind minder moeilijk vastzetten. Kreeg er afgelopen jaarwisseling geen beweging in met die *** temperatuur.:P

hmz zou dat het dan zijn?
Alpeco is fout bezig, prijzen flink omhoog gooien en ook nog eens ruim minder kruit erin stoppen.
Als ik hun was zou ik maar heel snel weer de Chainthunders op het oude niveau brengen want de Chainthunders zijn zo'n beetje het enige waarvoor ik er nog heen zou gaan als de kvk verkoop stopt.
En voor een halfbakken karton Chainthunders ga ik geen 2 uur rijden....
En ik zal niet de enige zijn.

Deze jaar wisseling een karton van 12X500 sh china thunder van bonbrige gehaald.
Het viel best wel tegen met het jaar daarvoor 2007 toen zat er 250 gram in een matje van 500sh.
Nu stond er op het karton PW:. 2.1 KG delen door twaalf stuks is dus gewoon 175 gram.
Ik denk dat dit toch helaas het grote verschil betekent.
Het stop kruit in de nitraatjes zat ook verder naar binnen daardoor een stuk of 15 meer die wijgerde in plaats van een het jaar daarvoor.Terwijl het matje netjes verticaal werd opgehangen opgehangen.

Heb ook een chainthunder 500 schots van bonbridge meegemaakt dit jaar. En vond hem in een woord: WAARDELOOS. Traag, veel weigeraars in de mat. En het geweld wat ik bij de chainthunder van bonbridge gewend ben was er ook niet meer.

Ik krijg toch sterk het idee dat de Chainthunders van Bonbridge zijn aangepast. Veel minder hard, en gewoon traag. :bonk: Dat was 2 jaar geleden heel anders.

ik had er één uitgerold maar dat moet je dus ook niet meer doen want het tempo is gewoon ***. Hij klapte trouwens wel lekker maar er zat totaal geen geweld meer in. Had hem trouwens ook opgehangen aan een lantaarnpaal.

Jammer, hoorde vorig jaar al klachten over deze mat, ik had toen nog de oude serie van 2006 en die knalde perfect.
Zekers veel sissers en weg vliegende hulzen of niet?

Heb deze vanavond in actie gezien en ik moet zeggen dat de Kwaliteit Uiterst Teleurstellend was. Geen tempo, matten die uitknalden. Nee, de CT500 van Bonbridge zuigt.

Mee eens.

Maar goed naar een ervaring van één persoon luisteren is niet altijd even handig. Altijd van meerdere personen iets aannemen en dan conclusies trekken. Maar als ik dit topic moet samenvatten dan word er in het begin met lof over dit artikel gepraat en de laatste reacties zijn ronduit allemaal het zelfde. Deze mat is niet meer zoals het geweest moet zijn, mischien door een productiefout of misschien blijven ze zo dat zien we komend jaar wel. Ik ga hier verder geen conclusies uit trekken ik ga ze eerst zelf maar ervaren.

Los van de opheldering die Red Baron heeft gegeven als reactie op eens aantal onwaarheden, er zijn dit jaar gewoon veel slechte ervaringen met de mat. Ook het jaar ervoor begon ik al negatieve ervaringen te horen. Dus dat er ergens een probleem is met dit stukje vuurwerk dat staat nu wel vast en hoeven we niet onder de tafel te schuiven.

Overigens lijkt het erop dat jij je eigen nu tegenspreekt vuurwerkk14. Als iets minder is geworden dan dat het oorspronkelijk was, dan ervaar je het toch niet meer als 'perfect'?

Ik baal er erg van dat ik niks gefilmd heb. Dan had ik kunnen laten zien hoe slecht mijn Chainthunder ging. Hier op het forum zeiden ze dat ik deze mee moest nemen. Dat heb ik gedaan, achteraf enorme spijt aan gehad. Ik had die van Zena en ik moet zeggen, dat ik dit erg slecht vind. Meer kan ik er nu niet meer aan doen. Ik heb niks te bewijzen. Wat zullen ze gaan doen, jammer genoeg moeten we maar afwachten. En misschien ligt het wel aan de chinezen die ze maken, aan het kruit, aan de plek waar ik hem afstak. Maar dat is dat wel toevallig dat het bij zoveel mensen gebeurt. :rolleyes:

Ik haal ze ook al jaren en ze zijn gewoon minder geworden.En als ik het forum dus lees, zal er meer mensen die die mening met mij delen.
Zo iets komt niet uit de lucht vallenlijkt mij.

Maar ff een vraagje aan "redbaron" .
Waarom zouden mensen "zomaar" zeggen dat het product minder is geworden?
Ik snap het belang daar niet zo bij. Terwijl er voor alpeco zeker wel belang bij is .

Alpeco is al jaren bergafwaards aan het gaan, en er zijn wel meer "twijfelachtige" akties.
Ik begrijp best dat hun geld moeten verdienen. Dat is ook het hoofd doel als je een winkel heb.
Maar niet met dit soort akties, Een gezonde ondernemer is zuinig op zijn klanten, en naait ze niet. Dan hou je het het langste vol.

groeten

Ik haal ze ook al jaren en ze zijn gewoon minder geworden.En als ik het forum dus lees, zal er meer mensen die die mening met mij delen.
Zo iets komt niet uit de lucht vallenlijkt mij.

Maar ff een vraagje aan "redbaron" .
Waarom zouden mensen "zomaar" zeggen dat het product minder is geworden?
Ik snap het belang daar niet zo bij. Terwijl er voor alpeco zeker wel belang bij is .

Alpeco is al jaren bergafwaards aan het gaan, en er zijn wel meer "twijfelachtige" akties.
Ik begrijp best dat hun geld moeten verdienen. Dat is ook het hoofd doel als je een winkel heb.
Maar niet met dit soort akties, Een gezonde ondernemer is zuinig op zijn klanten, en naait ze niet. Dan hou je het het langste vol.

groeten

Ik ontken ook helemaal niet dat die mensen ongelijk hebben. Maar er zijn er hier die het ongelofelijk lopen uitvergroten als ze 1x iets slechts meegemaakt hebben. 200mm die moet en zal zn gelijk halen. En dat lees ik niet alleen hier overigens. Maar aan het einde van het jaar staat ie wel weer als 1e bij Alpeco als er weer chainthunders gekocht moeten worden.

zoals ik al zo vaak gezegd heb. Heb je een klacht, opmerking of wat dan ook stuur het naar Alpeco toe. Het wordt echt allemaal wel gelezen en er wordt best wat meegedaan. Maar buiten het seizoen moet je gewoon niet rekenen dat ze meteen antwoorden. Dat is overigens al jaren zo.

Stap bij ze binnen als ze open zijn. Dat kun je ook nog doen. Maar hier alles zitten afbranden. tot vervelens toe (200mm) om je punt maar te halen waardoor je ook nog eens met andere leden ongein gaat krijgen gaat me wat ver, te ver.

De acties die Alpeco houd ja daar heeft ieder zijn mening over. Ik ben het er ook niet altijd mee eens. Maar ik ga daar niet over. Het is ook een stukje markt werking. als de concurrentie met acties begint. Dan kan Alpeco niet achter blijven.

Het is intussen wel duidelijk dat de chainthunder de ene keer gewoon goed is, en de andere keer hebben mensen een stuk in handen wat niet aan de verwachtingen voldoet, of gewoon ronduit slecht is. In de laatste 2 gevallen. zet je opmerkingen op de mail. Of stap bij ze binnen. Nogmaals ik ontken dus ook helemaal niet dat de gene die er klachten over hebben dit uit hun duim zuigen. Verre van.

Ik ben het Redbaron eens. Wie zegt dat Alpeco er iets aan kan doen? Er zijn zat top-producten waar ook wel eens slechte ladingen van zijn geweest.

Hey,

Laten we het er wel even bij houden dat ik alpeco een ruime tijd geleden heb gemaild en hier is niet op geantwoord. Wat ik er nu van begrepen heb is dat er dus simpelweg niemand aanwezig is.

Wanneer ik reactie krijg zal ik het hier laten weten.

Groetjus,

200mm

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan