Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Red Baron,
Heb jij enig idee hoeveel kartons er nog staan nu bij Alpeco? Anders wacht ik gewoon een nieuwe levering af. Ga toch pas eind van de zomer langs dus ik heb nog ff tijd.
Ik heb een video gezien op youtube van een mat die er wel erg bruut uitzag alleen heb ik geen idee welke mat het is, Gezien het geweld denk ik dat het een nitraat mat is dus post ik hem ff hier.
http://www.youtube.com/watch?v=RJHY8XHZTgg&feature=related
Zou iemand mij willen vertellen welke mat het is?
Alvast bedankt.
Ik heb een video gezien op youtube van een mat die er wel erg bruut uitzag alleen heb ik geen idee welke mat het is, Gezien het geweld denk ik dat het een nitraat mat is dus post ik hem ff hier.
http://www.youtube.com/watch?v=RJHY8XHZTgg&feature=related
Zou iemand mij willen vertellen welke mat het is?
Alvast bedankt.
Feit dat iets slapper is ja of nee zegt helemaal niks. Als er iets veranderd is aan het kruitgewicht of samenstelling moeten die matten opnieuw gekeurd worden. En dat is niet gebeurd. En er is ook geen sprake van!
Er zit dus niet minder kruit in!
Ik heb de chainthunder al diverse keren mogen horen en beleven . En tot nu toe ben ik maar een enkele keer iets slechts tegen gekomen. Veel mensen vergeten altijd dat vuurwerk produceren een handmatig klusje is en blijft!
Wat dus wel zo kan zijn is dat er een slechte levering is geweest van een batch chainthunders die gewoon of niet goed zijn af gevuld of niet de juiste samenstelling qua kruit hebben. En daar kan Alpeco niet veel aan doen meer. Je kan het niet even testen zeg maar. Dat er minder kruit in zou zitten doelbewust is geen sprake van en is ronduit een fabeltje.
Masterbsc had 12 chinathunders van alpeco die zijn absoluut veel beter in kwaliteit dan die van zena wara ik er 3 van had, maar er zijn natuurlijk altijd mensen die daar anders over denken. Moet toch zeggen dat ik erg objectief kijk en ja de chinathunder is minder geworden dan die was, maar nog steeds beter dan die van zena. Heerlijke knallen zijn het dit jaar zeker weer 12 stuks voor mij van alpeco.
Deze jaar wisseling een karton van 12X500 sh china thunder van bonbrige gehaald.
Het viel best wel tegen met het jaar daarvoor 2007 toen zat er 250 gram in een matje van 500sh.
Nu stond er op het karton PW:. 2.1 KG delen door twaalf stuks is dus gewoon 175 gram.
Ik denk dat dit toch helaas het grote verschil betekent.
Het stop kruit in de nitraatjes zat ook verder naar binnen daardoor een stuk of 15 meer die wijgerde in plaats van een het jaar daarvoor.Terwijl het matje netjes verticaal werd opgehangen opgehangen.
mogen aub anderen het gewoon oneens met je zijn?! sjongejonge