De Chainthunder...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Strenge norm.
Maar wisselende ervaringen dus. Iets wat Alpeco dus zelf ook bevestigde gehoord te hebben. Dus hopen dat ze zo bovenop het productieproces zitten dat de hele komende batch weer een constante kwaliteit heeft.

Ik hoop voor jou, jupiler, dat 'ie in 30sec. weg is ;) Ik hang 'm op en geniet er wat langer van. Beiden blij :)

Het zou jammer zijn als de knallen minder hard zijn geworden. Op filmpjes is dat natuurlijk niet te vergelijken. Laat ieders persoonlijke ervaring maar de maat voor zijn eigen oordeel zijn :)

Als je eenmaal zoiets hebt meegemaakt, dan wil je dat zelfde effect weer ervaren zeg maar. Dan is het ineens een norm verschil hoor tussen 30 sec en 3 en halve minuut waarbij de mat ook nog eens uitgaat.

Dat maakt het voor mij dus een zeer twijfelachtig product. Maar stel dat ik er 1 zou hebben, dan wil ik natuurlijk niet dat die binnen 10 seconden weg is en dat het wat langer duurt.

Je maatstaven zijn duidelijk. En begrijpelijk dat je je oude kick gewoon wilt houden, zonder verandering, laat staan wat je een verslechtering vindt.

Ik schaf hem sowieso wel weer aan, maar gaat ie bij mij ook meerdere keren uit (hangend) dan heb ook ik het met zo'n product direct gehad, hoor!

ik persoonlijk vind het geen probleem dat de ct wat slomer is geworden!
waar ik me wel aan stoor is dat de ct vaker zich zelf uit knallen!
en dat hij minder hard knalt tja dat kan al helemaal niet!

Conclusie: De chainthunder is VERANDERD, hoe je het ook wend of keert, hij doet het niet meer als voorheen.

Minder snel, minder hard.. Waar het door komt maakt niet eens veel uit... Misschien een lading nat geweest... Misschien bewust veranderd...

Ach we zullen dit jaar wel zien.
ik koop er een in het vuurwerk seizoen.
en test hem dan!
trek me conclusie is de ct even slecht als afgelopen jaar? dan laat ik um lekker liggen!
is de ct weer als van ouds? dan gaan we ze zeker halen!
ik heb goede hoop!
we wachten het gewoon af:D

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik vind dit super matten Is geen ander woord voor. Ik heb er vorig jaar 2 gehad.En ze knallen ook heel lekker Toen we 1 hadden aan gestoken Stond iedereen uit het raam te kijke

Ik had dit jaar voor het eerst een CT 250 van Original, en de beviel me super goed! Op een meertje gelegd zodat de echo lekker na galmde. Echt geweldig, wat een ervaring! :D

Vorig jaar had ik er 2 van 240? shots. Dit jaar ga ik waarschijnlijk voor de Chainthunder 2000, dat wordt KNALLEN!

Heb nog een film van 2005 met de goede chains op het eind. Deze kwamen van Alpeco.
Eventjes geduld hebben het begint met een 100.000 klapper die ook erg goed was. Het geluid van deze camera is niet zo goed, maar geloof maar dat de chainthunders hard gingen.

Hallo,
Ik had vorig jaar de chainthunder 60 shots en ik was er erg over te spreken.
Wat een geweld!
En de knallen waren ook hard!
was wel een beetje snel voorbij.
heb verde erg veel plezier van deze matjes gehad!
een grote aanrader als je het aan mij vraagt.
wil dit jaar voor de 240 gaan.
mvg philippe

Dit blijf ik toch wel het vetste Chainthunderfilmpje vinden. 3x500 waarbij er steeds een laag bijkomt tot 5 lagen tegelijk. Waarom een 100K kopen als je voor hetzelfde geld dit geweld kunt krijgen.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

ik had dit jaar die van original fireworks, de 500sh variant. deze knalde heel goed het tempo en de knal, en voor de prijs kan je niet tippen aangezien de korting die je krijgt bij grotere aantallen. nu met tjark in hcina zal die nog wel beter worden ook..

had afgelopen oud en nieuw ook een paar nitraatmatjes , 2 van 500sh. en 2 van 60sh. Ze bevielen me zeer goed , die van 60sh waren van Zena , en die van 500 van Loots :wink:

Ik heb vorig jaar 3x een chainthunder 500 gehad en die was erg goed. Ik had hem ook doorgelont zie hier de foto.

Dat ziet er kicken uit zeg, buldog... Je hebt hem niet daar aangestoken, wel?
Ik hoorde dat er een van Chooet komt dit jaar, deze schijnt weer beter te worden..
Ben benieuwd.

Owhkej daar heb ik nog niks van vernomen.

En ik heb hem daar niet afgestoken;) zou wel een mooi efect hebben gehad, maar denk niet dat mij Ma daar zo blij mee zal zijn. Dit jaar heb ik de Chainthunder 2000 gekocht. Dus ben benieuwd.

Maar ik heb nog wel een vraag. Kan je de chainthunder 2000 ook ophangen of word dat te zwaar bij de koppel stukken. Ik ben bang dat hij breekt.

Een chainthunder van Chooêt ? haha het moet niet gekker worden... straks komt er ook nog een chain van Thor en Herlat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan