firekwakkers
VWC lid
Voor mij blijft de Asian B van GBV een topper! Kostte afgelopen jaar slechts €30,- en dat is deze beuker dubbel en dwars waard.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Denk dat veel mensen deze hebben gemist.. of niet serieus hebben genomenhahah
Wat kwamen hier een klappen vanaf zeg, zo'n klein ding.. zelf ook niet verwacht
Betty boop en valk tk cake waren echt toppers.
Funke finale 1 bizar. heerlijke crackling tails met mine naar een prachtig ti boeket. En dan in het midden gaat hij ineens in salvo's schieten.
Iemand hier de Gaoo Hammer nog geschoten?
Deze op een demo gezien en daar presteerde die echt fenomenaal. Vond hem zelf net wat te duur.
Dat ga je niet menen hè...dacht ik eindelijk een toppertje gevonden te hebben. Ik word echt gek van dat letten op verschillende batches/productiejaren etc...![]()
Ging de hammer harder dan de funken finale 1?
Er is een kans trouwens dat de Funken Finale dit jaar verkocht gaat worden in Belgie! Dus dat scheelt weer een flinke rit voor veel mensen.
Voor mij niettevens weet ik wel zeker dat hij daar duurder is
Juist niet, Funke was vele malen goedkoper bij Zena. In Duitsland moest je overal de volle mep betalen, behalve bij Rohrfeuerwerk dan, maar daar krijg je maar 10% korting. Bij Zena kreeg je ruim 30% korting op die blokken en je krijgt sowieso 25% korting op de adviesprijs. Scheelt veel meer! In Duitsland kennen ze dat niet zoals wij dat kennen met kortingen.
Heb dit jaar met oud en nieuw de debbie boop meegekrehen bij een nlwolff dealer ipv de salute 16. Wat gingen ze hard de tering klapten stuk voor stu k alles eruit echt niet normaal denk dat ik een speciale batch had of iets dergelijks want dit was echf niet normaal
Nu heet de Debbie boop Debbie whoop en heeft zwart label.
Wie heeft deze nieuwe variant al gehad en/of getest
Die nieuwe variant is er pas sinds 2 weken, dus ik denk niet dat er mensen 'm al getest hebben.
Even een bump. Iemand die iets van dit potje weet. Ben eigenlijk wel benieuwd!![]()