De betere knalcakes? (voorspelling/ervaring)

Het is een hele leuke knalcake hoor. Voor zo klein potje, komt er nog flink wat uit, kijk maar:

Al die maanden jaren met dit raadsel in mijn binnenste geleefd! Eindelijk beeldmateriaal! Thanks voor de reactie! :thumbsup:

Blijft verder wel een toppertje van de bovenste plank, lastig aan te komen verder!

De cruel canon van wolff knalde echt heel er goed. Is er helaas niet meer.
Ook de blue thunder (ligt uiteraard ook aan de versie) knalt nog steeds lekker.
High Voltage is ook nog steeds goed vind ik.
Helaas zullen de (goede) knalcakes langzaamaan uitsterven

Hier ook een aantal knalcakes

Knalcake - China Salute - China Red

Titanium thunder - Evolution Fireworks

Black thunder - Cafferata

Blue Thunder - Evolution Fireworks

Thunder King JW900 (2016 versie) - Jorge

Color Insanity - Vuurwerkmania

Final fate - Wolff vuurwerk

Titanium salute (2017 versie) - Piromax PXB2113

Kan me mijn eerste knalblok nog wel herinneren ongeveer 8 jaar geleden de 100 shots spring thunder van bonbridge.
Wat een klappen waren dat zeg.
Waren wel vergelijkbaar met een lawinepijl.
Helaas waren ze het jaar erna al uit de handel:frusty:
Dit jaar de Funke finale 1 maar eens proberen.

Afgelopen jaar de color insanity van mania gehad en de turbo salute van Redwire beiden vielen ze niet tegen. Als je de afmetingen ziet denk je dat kan niet veel zijn :yes: :no: :yes:

Die turbo salute van redwire vond ik maar een laf ding. Knalde niet hard en stopte halverwege helaas. En dat voor €40,-

Ja die is natuurlijk nieuw dus daar kan niemand nog wat over zeggen. Wel heeft Red Wire daar een losse cake van en die knalt wel prima!

Een paar jaar geleden de Final Fate gehad, die viel me helaas echt tegen, maar gelukkig had ik in het zelfde jaar ook de Ancient Knowlegde (VWT >> niet meer leverbaar). Dat waren toppers. Heerlijke salvo-cake met crackling.
IMG_1266.jpg

Later werd het de Bad Attitude van Barely Legal (omlabeling) ook een toppertje, maar ook niet meer leverbaar.
IMG_0071.jpg

Toen ben ik overgestapt naar Secret Salute, dit is en blijft absoluut een top product :thumbup:
IMG_1536.jpg
IMG_0026.jpg
In dit jaar ook de Titanium Thunder (2x) gehad en per 2 gaf dit een leuk effect.

Maar dit jaar ga ik mijn finale vullen met 2 karton Crackling Chry 2.0 van Zena en 6x de Matrix van Burn-it ben erg benieuwd. Deze heb ik puur op basis van alle reacties hier op het forum gekocht in plaats van de secret salute.

Jaaren de aftershock collectie van hardix gehad. Man wat lekker spul was dat. Gelukkig heb ik nog 8 pakken van de knal pijlen van hardix.
De afgelopen jaren toch elke keer de Aftershock damage inc gehad en ben hier nog steeds tevreden over. Dit Ik jaar al een karton besteld en de 2e karton gaat er ook nog komen. Vorig jaar per 4 geschoten.
Heb nog wel ergens een filmpje..
Hoop dat mania nog met iets leuks ter7g gaat komen

De Aftershock Damage was vorig jaar al uit de collectie. Als je die tegenkomt dan is het echt uitloop. De Cruel Cannon van Wolff daarentegen zit nog gewoon in de collectie. Deed het overigens erg goed op de demo van Wolff onlangs.

De Aftershock Damage was vorig jaar al uit de collectie. Als je die tegenkomt dan is het echt uitloop. De Cruel Cannon van Wolff daarentegen zit nog gewoon in de collectie. Deed het overigens erg goed op de demo van Wolff onlangs.

Ik dacht dat de Cruel Cannon / White thunder al vanaf vorig jaar niet meer geproduceerd werd?

geen idee, maar de salute 16 mag er wezen. Wat een klein opdondertje is dat zeg. Ziet er niet uit, maar komt echt verbazingwekkend veel geluid uit. Ik vond hem goed.
greetzzz

2018/2019 was wel het jaar van de goede knalcakes moet ik zeggen. Redelijk wat nl knalcakes mee mogen maken die stuk voor stuk heerlijk presteerden! Voor mij is de topper toch de dumbum.

Back
Bovenaan