De Baterbox

Dit was 1 van de toppers van de avond. Snoei harde burst en echt hele grote boeketten. De 2017 versie heeft blijkbaar eerst de Massive achtige boeketten per shot en daarna de Chry crackling boeketten ook per shot in plaats van in een salvo. Maar de boeketten zijn veel groter dan die van de Massive en ook een hardere burst!

Helaas niet gefilmd.. maar echt een dikke aanrader. Zelfs voor die €39,95!

Ook ik moest gisteren meteen aan de massive denken, maar deze heeft net iets meer wat hem gruwelijk maakt : de crackling. Zeer zeker een aanrader en één van de betere cakes van vanavond in Ijsselstein

Ik zit nog heel erg te twijfelen om deze te halen. Hiervoor zei ik dat ie 39,95 is, maar dat is trouwens 34,95! Het is echt een hele dikke cake die nog beter presteert dan de oude Massive, maar uit principe vind ik de prijs dan weer te hoog.. In freakacties kan je cakes van dit kaliber voor de helft halen. Maar toch wil ik ´m erg graag... Alles klopt aan deze cake; dikke burst, grote boeketten met volle blinkers en een goede finale.

De Baterbox was gisteravond op de demo wederom een topper! Grote boeketten, felle blinkers en een keiharde burst.

dsc_2460-3.jpg

Wat een cake is dit ook. Schitterend! Afgelopen jaarwisseling gezien in een klein project met wat andere Lesli toppers, waaronder 5x Bora Bora. De Baterbox was de cake die het project mocht aftrappen, en dat deed 'ie! Keiharde burst, zeer groot effect en echt hele mooie kleuren. Een dikke topper, fors geprijsd maar je krijgt dan wel echt pure kwaliteit. In een freakactie zeker een must have!

Wat een cake zeg, die komt wel heel goed over zo op film. Kleuren zijn echt goed uitgevoerd en helemaal mijn ding, deze kan er wel eens komen als hij ergens met een leuke korting te koop is, want adviesprijs is me wel te hoog.

Vergelijk hem een beetje met de de Massive van vwt, die had ik paar jaar terug, was erg onder de indruk van de boeketten. Volgens mij heeft de baterbox wel is waar niet dezelfde tube grootte, maar de uitwerking liegt er niet om in de filmpjes, nu Karton (6) van deze beukers in bestelling voor een mooie freak prijs. ben benieuwd!

Back
Bovenaan