Darky's sfeertopic!

Iedereen bedankt voor de leuke reacties! :thumbsup: Ik doe m'n best om steeds leuke media te plaatsen. Vandaag tijd voor de volgende film.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Een geniaal doorlontproject wat erg goed geslaagd was. Alweer wat jaartjes oud (uit 07/08), maar niet minder leuk. Twee stuks Colony (die crackling tails) van Mercurius, gecombineerd met drie stuks Dream (die boeketten) van Mercurius. Het was overlappend doorgelont, waardoor er een leuke timing ontstond :)
Het kostte me zo'n 25 euro, maar het publiek vond het zeer gaaf! :p

En dat voor 25 euro?
Zeer geslaagd project dan.
Zo zie je maar weer, het hoeft niet altijd duur te zijn:).

Die kleine potjes van Mercurius blijven toch echt leuk als je ze zo weer terug ziet. Bedankt weer voor de leuke film, Jorik.

Ik vind dit echt een geweldig topic en houd hem goed in de gaten.
Bedankt voor het delen van de verzameling van foto's en filmpjes DarSoul!

En het volgende filmpje!

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Een klein doorlontproject met een Wakkere Dodo van Witte Tenten (Marijn) en een Orb fluitcake van Original (Zena). Een kleine vertraging ingebouwd waardoor ze vrijwel tegelijk eindigen.
Geen grof geweld, maar wel een minuut lang genieten :) Op de achtergrond hoor je op het einde wat vervuiling van een knalmat van de buren. Ook wordt er aanvankelijk een beetje te laag gefilmd.

Goed topic zitten mooie filmpjes bij! vooral dat projectje van mercurius. Heb me gelijk even geabboneerd op je youtube account. ga zo door.

gr. Robin

Tis even stil geweest, maar hier gaan we weer :)

Een straatfilmpje van afgelopen jaarwisseling. Twee stuks Braniac van BKV, Dragon line! Er stond ook nog een Pinkie Winkie bij van Marijn (die fluiters), maar die viel een beetje in het niet :p
Ik ben erg onder de indruk van die Braniac :) Heerlijk tempo, zeker met twee stuks, harde burst, mooi boeket!

+ YouTube Video

Tijd voor de volgende!
Twee filmpjes van mooie siercakes uit België. Namelijk twee stuks van de serie ruitcakes (L116). Lekker gevarieerd met een paar bijzondere effecten erin. Geen zeer bijzondere cakes, maar voor het geld toch erg leuk. Gefilmd met de jaarwisseling 2007-2008.

+ YouTube Video

+ YouTube Video

Het is eindelijk december! Tijd voor een topper van een sfeerfilm :D Om 23:45 uur oudejaarsnacht hebben we een klein showtje gegeven. Bekijk de film en loop mee tussen de cakes door!
De volgende producten komen voorbij:
- Hoogmoed (Witte Tentenverhuur)
- Zware Jongens (Witte Tentenverhuur)
- Vette Marja (Witte Tentenverhuur)
- Tweelingen (Witte Tentenverhuur)
- Midnight Delight (Bon Fireworks)
- Silver Salute (gemod) (Wolff)

Het showtje viel bij het uitgaanpubliek erg in de smaak. Op dit tijdstip was het lekker rustig en konden we optimaal genieten van de show.

+ YouTube Video

Heerlijk DS! Leuke keuze van producten. Die Midnight Delight is en blijft toch echt een heerlijke cake :D

@ darksoul hoor iemand zeggen willen jullie niet gooien. Werd er knal vuurwerk vanuit het publiek naar jullie gegooid?

Verder leuk showtje. Bedankt voor het delen.

Mooie actie! Zijn jullie daar ook gebleven dan of vervolgens weer terug naar Alex om in de smalle straten nog een show te geven?

@DS: Zijn die Braniacs van de vorige pagina versneld?
Nope. Dat was het echte tempo :) Natuurlijk wel twee tegelijk, waardoor het sneller lijkt te gaan.

@ darksoul hoor iemand zeggen willen jullie niet gooien. Werd er knal vuurwerk vanuit het publiek naar jullie gegooid?

Verder leuk showtje. Bedankt voor het delen.
Iemand gooide een Binkie vijftien meter van ons vandaan. Toen kwam die bombette vier meter naast me voeten neer. Liet hem even weten dat dat niet handig was!

Mooie actie! Zijn jullie daar ook gebleven dan of vervolgens weer terug naar Alex om in de smalle straten nog een show te geven?
Teruggegaan naar Alex en Fred om middernacht :) Daar verder ook gebleven tot drie uur ofzo, en toen nog even rondzwerven. :)

Back
Bovenaan