En vandaag weer een nieuw update met drie films

Ik kan erg genieten van het los afsteken van leuke cakes. Dan kun je met een groepje liefhebbers echt de producten bekijken en beoordelen. Elk jaar kom ik leuke en verrassende dingen tegen, of lopen dingen anders dan gepland. Ik had onder andere een Buurt Assortiment van Rubro. Een prachtige set van zes cakes. Het kan aan mij hebben gelegen, maar aan de labeling van de cakes leek weinig te kloppen

De effecten die ik op basis van het topic had verwacht, kwamen niet overeen met mijn doos. Alle effecten zaten er wel in, maar de labels leken soms verwisselt.
Maar dat maakte de cakes niet minder mooi. Hier zie je de Color Tail. Lekker grove boeketten met mooie willows erbij.
De volgende is de enkelschots mortier Fuego van Wolff. Het is eigenlijk meer een artikel wat projectmatig het beste tot zijn recht komt. Zo los in de straat geschoten komt het niet goed uit de verf. Je krijgt een nekhernia door het omhoogturen naar die tail. Jeetje, wat gaat die hoog!
De derde cake is de Fierce Assasin van Rubro. Vorig jaar een nieuwe cake waar niet veel over is gesproken op dit forum. Ik vond hem eerlijk gezegd verrassend goed! Voor 10 euro echt prima. Er komen zeer aparte draaistaarten uit, spinners, die de hele straat doen verlichten. Uniek gedaan. Staat dit jaar weer op de lijst. Lijkt me erg mooi met drie stuks tegelijk in W-shape