Ik blijf lekker uploaden, want ik heb nog genoeg filmpjes klaar staan voor jullie!
Vorig jaar waren er partijtjes van uitlopende Royal cakes op de markt verschenen. Het lijkt erop dat dit jaar echt definitief de laatste producten van Royal de winkels uit zullen gaan. Dus nu kunnen we nog nét genieten van leuke Royal cakes! Een stookmaat had zes stuks Blue Elegance aan elkaar geknoopt in W-shape. Dat resulteerde in een fraai blok wat de lucht goed wist te vullen!
Eveneens van Royal is de cake Mystery Flowers. Bij mij een favoriet geweest, aangezien ik echt liefhebber ben van fluit en huil cakes. Deze drie traps fluiters worden heerlijk tussendoor uit de cake gebraakt, wat een mooi verrassingseffect veroorzaakt. Om voor een beetje unieke filmbeelden te zorgen, heb ik besloten eens een keer deze cake van onderaf te filmen. Misschien een beetje vreemd beeld, maar met dat vuurtje op de achtergrond wel een lekker sfeertje!
En dan nog wat sfeerverhogende foto's.

Vlak voor 18 uur, als we nog niet volle bak mogen stoken, hebben we eerst wat categorie 1 fonteinen gestookt. Op de foto komen deze erg leuk uit de verf! Heerlijk sfeertje zo, met die kleuren en al die potjes bij elkaar.

Als de collectie binnen is, begint het knutselen! Hier verbind ik zes Zombie Zone cakes aan elkaar tot één groot blok.