Dark Dragon - Predator

PyroHengelo

VWC lid
Artikelnummer: 04450
Artikelnaam: Dark Dragon
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 2675 gram
Aantal Schoten: 200 schoten
Effectomschrijving: ...
Tube diameter: 25 mm
Kartoninhoud: .../...
Tijdsduur: 147 sconden
Stijghoogte: 20/25 meter
Adviesprijs: ...

04450 Dark Dragon.png

Deze vind ik ook wel heel erg mooi, lekker tempo, mooie afwisseling in effecten en die fish effecten vind ik altijd geweldig. Wat hem voor mij helemaal af zou maken is een deel W-shape of Z-shape maar ondanks dat het enkel I-shape is gaat deze niet vervelen. Mooie dikke finale zonder crackling!

Deze valt mij zeker op, veel kleur, veel afwisseling, en hij duurt enorm lang. Iemand al een richtprijs tegengekomen?

Heeft deze een kooi?
Kan het trouwens sowieso bij productinformatie worden toegevoegd of producten een kooi hebben?

Heeft deze een kooi?
Kan het trouwens sowieso bij productinformatie worden toegevoegd of producten een kooi hebben?

Er is al eens geopperd om dat standaard bij de productinfo te vermelden maar de reactie daarop was negatief. Gaat dus niet gebeuren. Voorlopig zou ik er bij alle nieuwe producten vanuit gaan dat ze niet in een kooi zitten tot er ergens een bevestiging komt dat het product wel in een kooi zit.

Er is al eens geopperd om dat standaard bij de productinfo te vermelden maar de reactie daarop was negatief. Gaat dus niet gebeuren. Voorlopig zou ik er bij alle nieuwe producten vanuit gaan dat ze niet in een kooi zitten tot er ergens een bevestiging komt dat het product wel in een kooi zit.

en gezien de activiteit op het forum zal er altijd al snel een antwoord komen, mits de eerste producten binnen komen :)

Het effect is leuk verfrissend maar waarom dan dubbele compound; wordt meteen qua prijs te fors en met het tempo en herhalend effect is ie al snel traag en vervelend. Gemiste kans, met zo'n best verfrissend effect. Mss nog maar ff in cakevorm uitbrengen

waarom dan dubbele compound; wordt meteen qua prijs te fors en met het tempo en herhalend effect is ie al snel traag en vervelend.

Omdat er ruim 2600 gram in zit.

Ben het wel met je eens dat hij wel een beetje gaat vervelen, ondanks dat hij best verfrissend oogt met zijn vele effecten. Denk meer door het iets te trage tempo en toc wel veel herhalinhen van de effecten.

Wat is er gebeurt met de 'geen dubbele compounds meer'?
Lesli zit me een partij grote (dubbele) compounds van heb ik jou daar op de markt te zetten..
Jammer dst bepaalde pareltjes (delen) van compounds niet als losse cake uitgebracht worden

Laatst bewerkt:
Mensen je weet helemaal niet als deze voor NL markt uitgebracht wordt, de catalogus waar ieder nu hier vandaan haalt is voor duitsland. NL kan afwijkende producten hebben.
zo staat in de duitse aanbod voor dit jaar producten die nieuw zijn die hier al in 2023/2024 nieuw was.

Mensen je weet helemaal niet als deze voor NL markt uitgebracht wordt, de catalogus waar ieder nu hier vandaan haalt is voor duitsland. NL kan afwijkende producten hebben.
zo staat in de duitse aanbod voor dit jaar producten die nieuw zijn die hier al in 2023/2024 nieuw was.

Dat weten we inderdaad niet. :no:
Maar het is toch prachtig om nieuwe producten te zien verschijnen.:yes:
En of dit dan op de NL markt gaat verschijnen is later pas van belang.

Geniet voor nu gewoon van de vermoedelijk mogelijk waarschijnlijk misschien voor NL nieuwe producten :handsup:

Deze staat ook al bij vuurwerkgigant in Franeker maar is daar nog niet te bestellen. Staat er overigens voor 169.99

Back
Bovenaan