Dark Dragon - Predator

Het effect is leuk verfrissend maar waarom dan dubbele compound; wordt meteen qua prijs te fors en met het tempo en herhalend effect is ie al snel traag en vervelend. Gemiste kans, met zo'n best verfrissend effect. Mss nog maar ff in cakevorm uitbrengen

Tja verfrissend is hij de eerste 10 seconde. Daarna vooral eentonig en een hele zit. Staat hier overigens voor 139.

Ik twijfel wel over deze bak. In de vooravond ga ik wat schieten voor het ouderencentrum waar mijn oma zit, en dit is wel een mooie, langdurige bak met enige variatie. Maarja, niemand die hem in het echt heeft gezien natuurlijk...

Ik vind dit eigenlijk wel echt een gave box. Tot op heden altijd tevreden geweest over de predator lijn. Ben alleen wel bang dat met een beetje wind deze box niet heel goed overeind blijft. Nu ook nog in de hallowheen voor een goede prijs. Ga er nog eens over nadenken.

Mooie inderdaad. Ben benieuwd hoe deze combineert (2 tegelijk) met een paar (2 x 2 in serie aan elke zijkant) Platinum Sensations bijv.
Dromen mag, toch? 😬

Back
Bovenaan