Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Super dikke bak! Geweldig, wil er dit jaar een kartonnetje van! Hier mijn straatfilm met 2 stuks doorgelont. Voor de mensen die het zich afvragen, ik heb het label verwijderd tot het lont in de cake zichtbaar was, en daarmee met snellont aan de tweede cake gemaakt!
Man man man wat een bak, lijkt een product wat niet heel erg opvalt hier op het forum maar wat een aanrader is dit echt een regelrechte topper.
Deze moet je echt gehad hebben!!
Net als vorig jaar deze bak ook in de collectie gehad.
Blijft een topper .
Echt even flink geweld in de straat met die rauwe zoemfluiten en flinke boeketten.
Lijkt me ook erg tof om deze in een gestaag tempo 1 voor 1 te laten schieten met 2 finales zoals de normale versie.
Mischien een idee voor rubro?
Mooi om een blokje van te maken op die manier. 2 tammere versies en dan 2 normale erachteraan.
Ook een uitstekende cake dit! Ik had er 5 in mijn finale van de show, echter had ik er al 2 halverwege de show aangestoken, zag ze aan voor een andere cake omdat ik ze uit de doos had gehaald. Was niet heel erg want ook per 3 richting de afsluiting van de show was dit geweldig!
Inderdaad een toppertje ik heb ze vaak op demo's gezien maar nog nooit in de straat gehad. Ik had hem wel op me lijstje staan afgelopen 2 jaar maar hij is er toch steeds tussen door geschoten. Dit jaar gaat hij er komen.