Daisy Beam

Heb deze vorig jaar 6x gehad en wist niet wat me overkwam toen ik er 1 aanstak, wat een spreiding en heerlijk hoe die salvo met fluit omhoog gaan. Toen de cake af was realiseerde ik me dat er snachts in onze eindshow 3 tegelijk zouden gaan...Man wat was dat gaaf :droolthum
Dit jaar zeker weer een aantal keer :)

Zie deze nu pas voorbij komen, ziet er goed uit zeg. Denk dat dit een aardige herrie geeft wanneer je hem inderdaad per meerdere tegelijk schiet!

Nooit gezien. Zag hem van de week voorbij komen. Dit is inderdaad materiaal dat gebruikt moet worden in meervoud! (en dat gaat hier ook gebeuren natuurlijk!

hier in veelvoud, is zeker een aanrader :D
Vanaf 15:30,
*offtopic
krijg m helaas niet gemmebed op die tijd. Kan een mod me daar over pm'en hoe ik dat doe? Of iemand anders?
*offtopic

Ik heb deze afgelopen oud en nieuw met 6x tegelijk afgestoken. Mooie opbouw met andere cakes, maar deze was echt de moeite waard! Vooral voor die prijs! Dit jaar wederom in de collectie :D

Vanaf 11.25 is de Finale
En vanaf 12.20 de Daisy Beams

Zo afgaand op wat het wel doet is het geen verkeerde cake! Precies zoals die op de productfilm is voorgeschoteld. Ik heb er alle vertrouwen in.

Gaaf!! Ben blij dat ik deze in meervoud heb besteld, gaat goed los zo! Mocht van mij wel wat meer schoten hebben.

Het was even zoeken naar het lont, blijkbaar moet de cake eerst uit de kartonnen verpakking gehaald worden! Let hier dus op voordat je hem aan wilt steken :wink:
IMG_5392.jpgIMG_5394.jpg

Back
Bovenaan