Wat een gaaf ding zeg, kostbaar, maar wel heel mooi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ja het is inderdaad een prijzige pot. Had hem gelukkig goedkoper. Na zien van dit filmpje hier, wil ik er graag nog 1 bij. Maar is gewoon 2.5 euro per shot haha.Poah dikke bak zeg! Zou m er graag nog bij hebben, maar om €50,- neer te leggen voor een 20sh 30mm vind ik ook nogal wat
Zag m op mn tiktok verschijnen haha Prachtige bak is dit zeg wat een kwaliteitIk heb een straat film. Zelf geschoten.
Met de onzekerheid wat betreft kooien en het mogelijke gevolg daar van voor 30mm cakes, maakt het mij weinig uit, reeds besteldPoah dikke bak zeg! Zou m er graag nog bij hebben, maar om €50,- neer te leggen voor een 20sh 30mm vind ik ook nogal wat
Wat een cake zeg! Op zo'n demo is het mooi maar vrijwel windstil in de straat is het echt een beautyIk heb een straat film. Zelf geschoten.
ja dat blauw en goud pistil is geweldig, compleet mesjokke dat er dan opeens nog een stukje timerain in moet, zonde van de halve cake. Zo heeft Riakeo wel meer sterke staaltjes...maar altijd als één salvo in een box (einde Great Wall en...die ene met die geniale mines) of een halve cake. Is echt gericht op de meute die weinig items koopt maar er wel alles in wil hebben ipv de echte liefhebbers van effecten. Ik ga geen €45 voor een halve cake uitgeven.dat blauw! Ik heb nu ook spijt
Al vind ik dat 2e deel ook een verrassende keus, ik stoor me er niet genoeg aan om geen slappe knieën te krijgenja dat blauw en goud pistil is geweldig, compleet mesjokke dat er dan opeens nog een stukje timerain in moet, zonde van de halve cake. Zo heeft Riakeo wel meer sterke staaltjes...maar altijd als één salvo in een box (einde Great Wall en...die ene met die geniale mines) of een halve cake. Is echt gericht op de meute die weinig items koopt maar er wel alles in wil hebben ipv de echte liefhebbers van effecten. Ik ga geen €45 voor een halve cake uitgeven.