Cupido

Poah dikke bak zeg! Zou m er graag nog bij hebben, maar om €50,- neer te leggen voor een 20sh 30mm vind ik ook nogal wat
Ja het is inderdaad een prijzige pot. Had hem gelukkig goedkoper. Na zien van dit filmpje hier, wil ik er graag nog 1 bij. Maar is gewoon 2.5 euro per shot haha.

Poahhh straatfilmpje is om te smullen hoor! Dat blauwe😍 Ik heb er ook twee in de collectie zitten (verkregen door inruil).

Zo, kwaliteit hoor!
Riakeo stelt niet teleur.
Het kan inderdaad wel zo goed als windstil zijn, maar wat een spreiding en dat blauw joh! Lekker!

Man! Ik ben toch echt onder de indruk van de spullen van Riakeo dit jaar. Zie nog alle reacties dat het allemaal troep zou zijn. Blij dat ik de gok genomen heb en een mooi aantal Riakeo artikelen mag schieten!

Dat wordt morgen nog even een zoektocht, want deze moet er echt bij komen hoor. Hoe vaker ik het filmpje bekijk hoe mooier ik hem vind.

😍 dat blauw! Ik heb nu ook spijt
ja dat blauw en goud pistil is geweldig, compleet mesjokke dat er dan opeens nog een stukje timerain in moet, zonde van de halve cake. Zo heeft Riakeo wel meer sterke staaltjes...maar altijd als één salvo in een box (einde Great Wall en...die ene met die geniale mines) of een halve cake. Is echt gericht op de meute die weinig items koopt maar er wel alles in wil hebben ipv de echte liefhebbers van effecten. Ik ga geen €45 voor een halve cake uitgeven.

• Like
Waarderingen: GMP
ja dat blauw en goud pistil is geweldig, compleet mesjokke dat er dan opeens nog een stukje timerain in moet, zonde van de halve cake. Zo heeft Riakeo wel meer sterke staaltjes...maar altijd als één salvo in een box (einde Great Wall en...die ene met die geniale mines) of een halve cake. Is echt gericht op de meute die weinig items koopt maar er wel alles in wil hebben ipv de echte liefhebbers van effecten. Ik ga geen €45 voor een halve cake uitgeven.
Al vind ik dat 2e deel ook een verrassende keus, ik stoor me er niet genoeg aan om geen slappe knieën te krijgen

Goeiedag, wat een prachtcake. Dat blauw toont aan dat een bak als de coconut bounty sample zelfs kooiloos zou moeten kunnen hahaha. Maar goed, genoeg over dat ding: deze cupido pak ik volgend jaar in een actie zeker mee!

Back
Bovenaan