Lidu Rullezzz
VWC lid
Hij was super! Alleen die prijzen he...
Twijfel, twijfel en nog meer twijfel...
Twijfel, twijfel en nog meer twijfel...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Daar zat ik inderdaad ook op te wachten, desalniettemin een prima cake.Best jammer van dat 2e deel, ik had liever dat prachtige eerste effect tot een finale zien opbouwen
Hoewel ik de combinatie van effecten helemaal niet storend vind had ik het ook wel kunnen waarderen als alleen het eerste effect er in had gezeten. Ik vind het sowieso een erg mooi effect met die horsetails die we naar mijn mening te weinig zien.Vind het eerste en tweede effect totaal niet bij elkaar passen. Als die hele cake het eerste effect schoot, had ik er 5 genomen. En dan is geen grapje. Dan had je 100 shots alleen dat blauwe effectVoor €200 prima en ook niet gek... zou echt heel uniek zijn geweest. Nu sla ik hem over vanwege dat tweede effect.
Riakeo is een van DE vuurwerk merken van dit jaar in NL. Misschien wel het dikste merk momenteel voor de NL markt. Nog even en we kunnen halen @KnettermansHoewel ik de combinatie van effecten helemaal niet storend vind had ik het ook wel kunnen waarderen als alleen het eerste effect er in had gezeten. Ik vind het sowieso een erg mooi effect met die horsetails die we naar mijn mening te weinig zien.
Riakeo heeft ook een kleine compound, de Opening Act met horsetails. Deze is helaas niet in NL verkrijgbaar maar wat is dat smullen zeg:
Zeker, nog heeeeel even geduld. De kriebels zijn al in grote mate aanwezigRiakeo is een van DE vuurwerk merken van dit jaar in NL. Misschien wel het dikste merk momenteel voor de NL markt. Nog even en we kunnen halen @Knettermans![]()