Cupido

Positief verrast hoe deze het hier op een demo deed, mooie cake, verre van standaard en dus zeer geschikt voor in de avond om lekker rustig te schieten en van te genieten.

Nu ik de producten zo steeds meer op de demo film zie verschijnen wel blij ze aangeschaft te hebben.

Goed uitgewerkte effecten zonder kooi! Was erg sceptisch in het begin maar krijg steeds meer vertrouwen in deze geïmporteerde riakeo versies.

Geloof niet dat het samples zijn gezien ze al in de bunkers liggen, al heb ik wel kleine vraagtekens wat nu echt haalbaar is zonder die kooi.

Blij verrast

De riakeo bakken die bij Kuiper geschoten zijn, zijn in zijn geheel toch wel een klasse apart qua techniek. Zeker voor kooiloos! Dat stemt een mens hoopvol voor de toekomst.

Qua uitwerkingen is dit merk mijn smaak niet, maar snap heel goed waarom mensen hier wel fan van zijn.

Ook nu is die nog steeds mooi maar blijf ik bij mijn eerdere mening dat die niet mooi genoeg is voor de prijs. Echt gave cake maar 30 euro is prima.. wie weet kom ik hem ergens tegen.

Ik maakte me al niet echt druk om het hele kooi verhaal, nu helemaal niet meer. Wat een top spul. Echt stevig aan de prijs, maar je krijgt er echt kwaliteit voor terug.

Toch ook nog last minute toegevoegd deze! Vooral uit nieuwsgierigheid.

Deze is nu voor 39,95 in omgeving Leiden te verkrijgen.

Vind het eerste en tweede effect totaal niet bij elkaar passen. Als die hele cake het eerste effect schoot, had ik er 5 genomen. En dan is geen grapje. Dan had je 100 shots alleen dat blauwe effect😍 Voor €200 prima en ook niet gek... zou echt heel uniek zijn geweest. Nu sla ik hem over vanwege dat tweede effect.

• Like
Waarderingen: GMP
Vind het eerste en tweede effect totaal niet bij elkaar passen. Als die hele cake het eerste effect schoot, had ik er 5 genomen. En dan is geen grapje. Dan had je 100 shots alleen dat blauwe effect😍 Voor €200 prima en ook niet gek... zou echt heel uniek zijn geweest. Nu sla ik hem over vanwege dat tweede effect.
Hoewel ik de combinatie van effecten helemaal niet storend vind had ik het ook wel kunnen waarderen als alleen het eerste effect er in had gezeten. Ik vind het sowieso een erg mooi effect met die horsetails die we naar mijn mening te weinig zien.

Riakeo heeft ook een kleine compound, de Opening Act met horsetails. Deze is helaas niet in NL verkrijgbaar maar wat is dat smullen zeg:

Hoewel ik de combinatie van effecten helemaal niet storend vind had ik het ook wel kunnen waarderen als alleen het eerste effect er in had gezeten. Ik vind het sowieso een erg mooi effect met die horsetails die we naar mijn mening te weinig zien.

Riakeo heeft ook een kleine compound, de Opening Act met horsetails. Deze is helaas niet in NL verkrijgbaar maar wat is dat smullen zeg:
Riakeo is een van DE vuurwerk merken van dit jaar in NL. Misschien wel het dikste merk momenteel voor de NL markt. Nog even en we kunnen halen @Knettermans :thumbsup:

Back
Bovenaan