Cruelty

Deze cake er op de valreep voor een zeer scherpe prijs nog bij kunnen kopen en in een klein projectje gestopt met stefantvs ( zelfde cake ) en met één van mijn zonen en dit was echt de mini show van de avond. Wat een heerlijke vette cakes zijn dit zeg, de lucht wordt gewoonweg omgetoverd in een geweldig spektakel. Deze cake komt er volgend jaar zeker weer bij :)

Laatst bewerkt:
Laat ik beginnen met het feit dat ik er zelf twee in de straat had staan en dat het top bakken waren. Maar... toch ga ik een punt van kritiek plaatsen. Het viel mij op dat er bij diverse salvo's maar drie of soms zelfs maar twee bombettes de lucht in gingen. Ik zie dat hier bijvoorbeeld op het filmpje van RaideR ook gebeuren. Salvo 2 t/m 4 hebben maar drie boeketten. Dat doet toch af aan de (constante) kwaliteit vind ik. Daar staat tegenover dat de boeketten wel altijd groot zijn.

Ik ben er dus ook nog niet over uit of hij dit jaar weer in de straat staat. Vast wel..! :p

Laat ik beginnen met het feit dat ik er zelf twee in de straat had staan en dat het top bakken waren. Maar... toch ga ik een punt van kritiek plaatsen. Het viel mij op dat er bij diverse salvo's maar drie of soms zelfs maar twee bombettes de lucht in gingen. Ik zie dat hier bijvoorbeeld op het filmpje van RaideR ook gebeuren. Salvo 2 t/m 4 hebben maar drie boeketten. Dat doet toch af aan de (constante) kwaliteit vind ik. Daar staat tegenover dat de boeketten wel altijd groot zijn.

Ik ben er dus ook nog niet over uit of hij dit jaar weer in de straat staat. Vast wel..! :p

Nu je het zegt zie ik het inderdaad bij verschillende filmpjes...blijven die bombette`s dan gewoon achter in de cake?of worden ze wel gelanceerd maar niet ontstoken. :p

Ja ik had me voorgenomen om bij het opruimen te checken of de tubes leeg waren of dat de bombettes daar nog in zaten. Ben ik helaas vergeten en toen ik er weer aan dacht stonden ze al op de gemeentewerf. :bye: Maar ik heb net even op de PC mijn film bekeken, maar daar is de mine bij een salvo met 2 boeketten wel erg karig. Dus waarschijnlijk zat er niets in de tubes om te lanceren of zijn de bombettes in de cake gewoon niet ontstoken.

Maar het echte antwoord zullen we niet weten.. :p

Laatst bewerkt:
2h3tt7m.png

Deze bak deed het weer prima!
Snelle salvo's met grote boeketten en harde burst.

dit jaar voor het eerst in de collectie.
5 stuks besteld op aanraden van enkele leden op dit forum.

In de freakactie bij Vos Huizen slechts € 13,50 per stuk betaald!

Ik zal deze cake zaterdag dan voor het eerst in het echt zien, maar ik moet zeggen dat ik dit effect in het algemeen lelijk vind. Zena/Vuurwerktotaal producten hebben ook dit effect ( te ) veel toegepast... maar dit is denk ik zo'n cake die je dan echt moet hebben meegemaakt om goed te kunnen oordelen. Ik ben benieuwd!

Ik zal deze cake zaterdag dan voor het eerst in het echt zien, maar ik moet zeggen dat ik dit effect in het algemeen lelijk vind. Zena/Vuurwerktotaal producten hebben ook dit effect ( te ) veel toegepast... maar dit is denk ik zo'n cake die je dan echt moet hebben meegemaakt om goed te kunnen oordelen. Ik ben benieuwd!

Deze moet je inderdaad in het echt hebben mee gemaakt, afgelopen week bij een demo en vorig jaar had mijn vader hem en hij is gewoon gruwelijk heftig en vond het toen één van de toppers van 2014-2015.

Deze moet je inderdaad in het echt hebben mee gemaakt, afgelopen week bij een demo en vorig jaar had mijn vader hem en hij is gewoon gruwelijk heftig en vond het toen één van de toppers van 2014-2015.

Ik heb 'm dan eindelijk meegemaakt gister... :D En ik vond hem ook echt gruwelijk zoals jij dat zegt! Het is niet echt mijn effect maar de grote boeketten en dan de kracht van zo'n salvo is echt perfect. Bij het publiek deed ie het ook echt goed.. de oehs en aahs waren erg aanwezig! Het enige wat ik dan jammer vind is dat ie zo snel voorbij is, maar voor dat geld kan je echt niet klagen.

Back
Bovenaan