Cruelty

Heb dit potje zojuist gezien, aardig formaat! Voor 8 keer 14 euro (112 euro) (met karton korting), heb je een heel gaaf blok in huis als je ze doorlont voor een mooie prijs (160 shots).

Deze staat op de wenslijst voor volgend jaar! Hoop op filmpjes van oud en nieuw van andere mensen. Als hij maar niet te veel in prijs stijgt. Dan gaat hij er zo weer vanaf.

Boekethoogte was netjes itt eerdere vertoningen, boeketten geweldig mooi rond en gevuld en dankzij de salvo's een indrukwekkende bak, aanrader!

Boekethoogte was netjes itt eerdere vertoningen, boeketten geweldig mooi rond en gevuld en dankzij de salvo's een indrukwekkende bak, aanrader!

Zeker een aanrader! Enorme boeketten met mooie salvo's. Ook de gekleurde tips zijn mooi uitgevoerd. Ik mis alleen nog een soort finale.

Wat een prachtbak! Enorme boeketten, prachtige kleuren, en geweldige salvo's.
Voor 20 euro komt deze er volgend jaar minimaal 2x in huis.

Vanwege de regen om 00:00 tijdens de jaarwisseling heb ik dat moment niet gefilmd.
Om te zorgen dat de Cruelty toch in de video komt ben ik opzoek naar een video.
Heeft er iemand een filmpje die ik mag gebruiken?

Deze presteerde op de demo gisterenavond weer geweldig. Als je deze nog niet hebt gehad, gewoon doen. Prijs kwaliteit verhouding is optimaal.

Wil deze zeker meepakken dit jaar. Ziet goed uit die dikke salvo's. Alleen waarom dit nu door Panda geleverd wordt? Of is dat met al het Wolff vuurwerk zo? Dan heb ik ergens iets gemist...

Wil deze zeker meepakken dit jaar. Ziet goed uit die dikke salvo's. Alleen waarom dit nu door Panda geleverd wordt? Of is dat met al het Wolff vuurwerk zo? Dan heb ik ergens iets gemist...

Is zeker niet bij al het vuurwerk zo, maar dit komt gewoon uit hun fabriek. Geen idee waarom maar weet wel dat dit een enorme topper is!

Back
Bovenaan