Cruelty

Deze cake was mij nog nooit opgevallen, hij presteert wel erg goed zeg! Mooie effecten, goed tempo door de salvo's en gelukkig geen crackling finale!

Deze ook gezien op de demo voor mij een allrounder Grote effecten mooie, kleuren,salvo's en nog niet te duur......minpuntje hij is snel uitgeraast.
Echt een aanrader!!

Deze was niet geleverd dus ik kreeg iets anders.
Erg jammer kocht deze juist om deze te hebben tis niet een salute die je vervangd met een salute cake.

Een erg gave cake was dit. Grote uitwerkingen, gave salvo's en prijs erg goed.

Vanaf minuut 2.33 zie je er twee in mijn show.

Eén van de toppers van de avond. Mooi tempo in de salvo's en die boeketgrootte tsja, daar moet je echt onder gestaan hebben. Volle lucht!

Een topper dit: grote boeketten, loeiharde burst en een goed tempo. Wel kwam 1 schot weer op de grond terecht, als je tussen de sterren staat zie je pas hoe groot het boeket is. Deze probeer ik volgend jaar weer te bemachtigen.

Hier ook per 2 geschoten en vond het erg mooie cakes!
De effecten zijn erg groot en springen er ook op een aparte manier uit :)
Volgend jaar zeker weer!

Blijft een ontzettend fijne cake, super grote boeketten. Een van de beste losse cakes die ik had dit jaar!

Deze was weer heerlijk, nog steeds een van de beste cakes op de markt! In mijn straatfilmpje zit ook nog een verassing van ergens verderop in de wijk!

Gekocht met hoge verwachtingen en die kwamen uit! Wat een fantastische cake is dit zeg, echt prachtig! Hele grote effecten met een wow-factor. Wolff, hier graag een grote versie van!

Back
Bovenaan