Cruelty

Jongens, is het echt heel belangrijk hoeveel kruit er in zit? Dat ding schiet geweldig. Goeie prijs, goud tot op de grond, enorm breed. Wat wil je nog meer voor die prijs?!
Al zit er 100 gram kruit in, het zal me worst wezen als ik zie wat ie doet.

Gelukkig is hij hier en dar te bestellen met korting. Ik kan hem krijgen voor 16,00 en dus staat hij op het lijstje :)

Hierbij ook mijn film van deze cake, geschoten bij Kuiper:

Zeer mooie cake. Zeker een aanrader! Erg lekkere salvo's met zeer grote boeketten. Lekker harde burst ook nog eens. De steeds anders gekleurde tips doen het ook erg goed :) Deze komt op mijn lijst!

Die boeketten, zo groot! Deze cake geeft zeker een WOW-factor in je straat. Als je hier een karton van afsteekt, dan denkt iedereen wat is dat voor illegaals :P

Was misschien wel de meest indrukwekkende ( losse ) cake die ik had het afgelopen jaar.
Echt enorm grote effecten.

Mijn straatfilmpje van o&n 2013/2014 :

ik twijfel over deze cake. Ik wilde hem bestellen, toen zag ik een aantal filmpjes waarvan ik dacht, njah. en dan zie je weer een paar goede filmpjes. Ik weet het niet. De reactie zijn meest lovend.
Hmmzz... lastig al die keuzes.
greetz

ik twijfel over deze cake. Ik wilde hem bestellen, toen zag ik een aantal filmpjes waarvan ik dacht, njah. en dan zie je weer een paar goede filmpjes. Ik weet het niet. De reactie zijn meest lovend.
Hmmzz... lastig al die keuzes.
greetz

Ik vond hem eerst ook niet heel indrukwekkend overkomen op film, echter de reacties van de mensen die je tijdens het filmpje hoort zijn veelbelovend!

Gister in meervoud voorbij zien komen.Vind het persoonlijk echt een topper,grote spreiding,mooie gekleurde tips en harde burst.Vergelijkbaar met de salvo`s die je ook ziet terugkomen in de cruel traction.

Dit jaar erbij voor het eerst.
Hoge verwachting van als die in de straat staat.
Bij de demo in zoeter meer presteerde hij goed.

Back
Bovenaan