Cruelty

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 1446
Artikelnaam: Cruelty
Netto Kruitgewicht: info volgt
Aantal Schoten: 20 schots
Effectomschrijving: 5 salvo's van 4 schoten vullen de lucht met gouden boeketten en unieke oplichtende sterren
Tijdsduur: info volgt
Stijghoogte: info volgt
Kartoninhoud: 8 stuks
Richtprijs: 19,95
O.a. verkrijgbaar bij: Vuurwerkland.nl

wolffvuurwerk_1446_cruelty_d.jpg

Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en
bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ook Wolff is aardig van het goud vanavond net als Rubro met de boxen. Maar ontopic weer ik hou ervan hoop dat t goud ons om de oren vliegt...

20 euro voor 20 schoten, het lijkt er weer op dat Wolff de prijzen weer wat naar beneden heeft geschroefd, ben zeer benieuwd wat er uit deze mooie verpakte cake voor uitwerkingen komen.

De producten van 30 euro of daaronder zijn stuk voor stuk toppers! Dat kan ik jullie vast meegeven. Wolff heeft ingezet op budget cakes.

Prima salvo cake met een thema; goud! De prijs is ook prima.

Hoeveel gaan er in een karton, iemand?

Die geel oplichtende tips vind ik prachtig, de rest...wel vet; 3 schoten tegelijk, en breeduit ook maar niet zo mooi gevuld. Krijg toch een beetje dat gevoel van dat je 20euros te snel weg zijn.

Deze gister op de wolfprevieuw een 10 gegeven, omdat de effecten zo bizar lekker klapte en behoorlijk groot waren. Dit is in mijn ogen een prachtig product met een super goede prijs. Aanrader!

Groot inderdaad, maar niet allemaal even goed gevuld. Zeker als je ziet dat er in salvo's geschoten werd. Neemt niet weg dat ik het ook een topper vond. Eén van mijn favoriete effecten erg goed uitgevoerd. De kleur geel die normaal gesproken vaak erg snel verdwenen is kwam hier erg goed uit de verf!

Vond het ook een leuke cake, zeker voor dat geld. Grote, vooral brede boeketten en het speciale zit hem in de oplichtende tips natuurlijk. Dat effect viel me vorig jaar op bij de cakebox van GBV, nu ook los in deze cake te koop en die wil ik sowieso meepakken dit jaar!

Een van mijn favoriete effecten die oplichtende tips. Waar iedereen Wolff al had afgeschreven tegenover Rubro en Royal lijken ze toch een mooie inhaalslag te maken met in ieder geval deze lijn. Prachtig!

Hele gave cake met goede effecten alleen de stijglading is iets te zuinig vind ik, maar dat maakt de boeketten wel groot ogend.

Back
Bovenaan