jessevuurwerk
VWC lid
Was weer super. weer de beste box uit mn collectie vond ik. ik had de rage versie en vond cake 2 die anders is dan bij de ct ook echt super nice, mooie kleuren
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Eerder op de avond de Cruel Traction van 2015 gezien. Pauzes tussen de cakes waren fors, maar goed, dat heb je zelf een beetje in de hand, hadden hem gewoon simpel doorgelont en schotje ertussen tegen vonkoverslag. Effecten waren zoals die van 2014, maar de uitwerking leek minder, stuk zwakker. En ik was niet de enige die dat zo ervaarde...
In de nacht een Black Cobra 120 neergezet, ook 2015, maar deze kwam toch beter over. Ik schoot er een waaier tussendoor, daardoor iets moeilijker te zien. Maar ik had daar toch even het tussenschotje tussenuit getrokken, daardoor sloeg ie over, maar dat geweld wilde ik nou net ff hebben hehe, dat lukte!
Al met al een mooie bak, maar ben minder enthousiast dan vorig jaar, komend jaar nog maar eens zien of ie erbij komt.
De Rage versie van de Cruel Traction. De cakes hadden allemaal het draken label. Maar wat een ding zeg!!!
Heerlijk stukje vuurwerk 4x met afsluiter karton Titanium Thunderhttps://youtu.be/-izKyDy1Aoc
Ik vond dit niet dé box van de avond.
Ondanks dat er goed doorgelont was en er geen pauzes ontstonden lag het tempo laag, zeer laag. Ook kan ik mij geen salvo's herinneren. Al met al duur deze box ruim meer dan twee minuten.
Leuk voor de persoon die wat langer wil genieten, maar ik verwacht spektakel. Boeketgrootte was ook kleiner dan in mijn herinnering.
Volgend jaar staat deze een stuk minder hoog op het lijstje.