elburgersc
VWC lid
http://youtu.be/-izKyDy1Aoc Vanavond weer deze topper 4x de lucht in gejaagd met er achteraan een karton Titanium Thunder wat een supercombinatie zeg!! Echt bruut.. Video hierbij
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Tjonge jonge, wat een grote boeketten en heftige burst deze bak zeg!
Mijn vrouwtje keek me een aantal keren aan zo van: "Gaat dat wel goed? Hoort dat wel?"
Ik had er ook echt een mega finale eraan geknoopt: 2x Cruelty daarna Wall of Silver en gelijktijdig All At Once & 2x Crazy Kamikaze + Happy Thunder Q. Wat een geweld!![]()
Ah daar zie ik de bekende vonkoverslag tussen A-B en E-F.. Ik heb dit voorkomen door er karton tussen te zetten met alu folie. Wel lekkere chaos zo! Cakebox van het jaar!
Iemand trouwens wel de versie met multicolour peony gehad als cake 2? Ik had gewoon de houtskool palmen! Ophef voor niks dus, althans bij mij.
Hierbij de film! Boeketten passen niet op beeld, zo groot. Ik had dus de Black Cobra 120 2014-versie met houtskool palmen in cake 2. De pauzes vond ik niet storend, prima een klein rustmomentje en langer plezier.
Wat me speciaal van deze bak is bijgebleven is het doordringende geluid van de salvo's die gelanceerd worden. Galmde heerlijk tegen het gebouw aan! Komt niet zo over op film.