Cruel Traction

Helaas toch nog overslag met cake D en E.
Dus het midden stuk was even heel geweldadig. Eigenlijk vond ik hem zelfs wel mooier zo. Met deze windstilte was de Immortal Gold wel mooier dan deze vond ik zelf.

Had de rage in plaats van de cruel maar ook deze was heel mooi, doorlonten was goed gegaan, gelijk na de rage de immortal gold aangestoken en weet eerlijk gezegt niet welke ik dikker vond maar waren allebij echt top:D

Hierbij de film! Boeketten passen niet op beeld, zo groot. Ik had dus de Black Cobra 120 2014-versie met houtskool palmen in cake 2. De pauzes vond ik niet storend, prima een klein rustmomentje en langer plezier.
Wat me speciaal van deze bak is bijgebleven is het doordringende geluid van de salvo's die gelanceerd worden. Galmde heerlijk tegen het gebouw aan! Komt niet zo over op film.

Deze jaarwisseling voor het eerst een Cruel traction geschoten. Dit is echt een hele goede bak. hele mooie spreiding van de boeketten. Had ook veel cakeboxen van Zena en Rubro. deze past daar prima tussen. Dikke aanrader. hopelijk volgend jaar weer.

Tjonge jonge, wat een grote boeketten en heftige burst deze bak zeg!
Mijn vrouwtje keek me een aantal keren aan zo van: "Gaat dat wel goed? Hoort dat wel?"
Ik had er ook echt een mega finale eraan geknoopt: 2x Cruelty daarna Wall of Silver en gelijktijdig All At Once & 2x Crazy Kamikaze + Happy Thunder Q. Wat een geweld! :D

Haha rafque. Mijn vrouwtje precies dezelfde reactie: hoort dat wel. Gaat het wel goed! Wat een geweld!

Had een cruel batch 2015, met die houtskool effecten als vorig jaar. echt top ding!!! Voor de standaard adviesprijs is het al een absolute aanrader, en ik had er een goede actie op dus nog beter. En geen overslag gehad twee zijflappen in de doos ertussen gezet en dat werkte prima.

Laatst bewerkt:
Ah daar zie ik de bekende vonkoverslag tussen A-B en E-F.. Ik heb dit voorkomen door er karton tussen te zetten met alu folie. Wel lekkere chaos zo! Cakebox van het jaar!

Iemand trouwens wel de versie met multicolour peony gehad als cake 2? Ik had gewoon de houtskool palmen! Ophef voor niks dus, althans bij mij.

Ah daar zie ik de bekende vonkoverslag tussen A-B en E-F.. Ik heb dit voorkomen door er karton tussen te zetten met alu folie. Wel lekkere chaos zo! Cakebox van het jaar!

Iemand trouwens wel de versie met multicolour peony gehad als cake 2? Ik had gewoon de houtskool palmen! Ophef voor niks dus, althans bij mij.

Ja, maar alsnog vond ik dat niet heel erg ofzo. Geeft wel even chaos en spektakel inderdaad! :D

Super cakebox. Had hem netjes aan elkaar gekoppeld en dan aluminium tape eroverheen. Dat ging perfect.

Hierbij de film! Boeketten passen niet op beeld, zo groot. Ik had dus de Black Cobra 120 2014-versie met houtskool palmen in cake 2. De pauzes vond ik niet storend, prima een klein rustmomentje en langer plezier.
Wat me speciaal van deze bak is bijgebleven is het doordringende geluid van de salvo's die gelanceerd worden. Galmde heerlijk tegen het gebouw aan! Komt niet zo over op film.

Heerlijke video! Die burstknallen zijn echt :handsup: Super gewoon! :D

Ik had nog de 2014 versie liggen, dus kurkdroog. Deze bak heeft de verwachtingen helemaal waar gemaakt. Wat een ongelofelijk harde burst en enorme (wel een beetje leeg af en toe) boeketten. Topbak!!!

Top bak, alleen hield de mijne er na het eerste salvo mee op, beetje jammer. Fijn dat er reservelonten zijn

Oops... verkeerde thread.. :/

Laatst bewerkt:
Eerder op de avond de Cruel Traction van 2015 gezien. Pauzes tussen de cakes waren fors, maar goed, dat heb je zelf een beetje in de hand, hadden hem gewoon simpel doorgelont en schotje ertussen tegen vonkoverslag. Effecten waren zoals die van 2014, maar de uitwerking leek minder, stuk zwakker. En ik was niet de enige die dat zo ervaarde...

In de nacht een Black Cobra 120 neergezet, ook 2015, maar deze kwam toch beter over. Ik schoot er een waaier tussendoor, daardoor iets moeilijker te zien. Maar ik had daar toch even het tussenschotje tussenuit getrokken, daardoor sloeg ie over, maar dat geweld wilde ik nou net ff hebben hehe, dat lukte!

Al met al een mooie bak, maar ben minder enthousiast dan vorig jaar, komend jaar nog maar eens zien of ie erbij komt.

Back
Bovenaan