Cruel Traction

Hierbij de film van de Cruel Traction. Hij was gewoon doorgelont, daardoor wel lange pauzes, maar zo zullen alle consumenten hem zien die geen idee hebben dat ze ook directer kunnen doorlonten. Wolff mag zeker aandacht besteden aan het lont en daarmee ook direct de vonkoverslag, want als je daar niets aan doet, gaat ie als de brandweer. :rolleyes::p

Daar ben ik het helemaal mee eens. Als je een doorlontbox op de markt brengt van dit kaliber dan is het wel belangrijk om goed te kijken naar het doorlontsysteem. Persoonlijk is mijn ervaring dat Rubro en Royal de beste systemen hebben en dat Wolff en Cafferata daar zeker een voorbeeld aan kunnen nemen.

Vond het een topper! 1e jaar dat ik hem had en ik vond het doorlonten echt zeer makkelijk. Stukje aluminium folie tussen cake A en D gedaan en geen vonk overslag gehad.

Was dik tevreden met de Rage dit jaar. Goede burst en mooie effecten. Waar ik voor vreesde waren de aangepaste/andere cakes. Maar om heel eerlijk te zijn is die tweede cake met die multicolour zo ontzettend gaaf! Volgend jaar gewoon weer als ze zo blijven. Oja, ook ontzettend gave labels, niet dat dat enige invloed heeft maar was wel een leuke verrassing bij het openen van de doos.

een flap van de doos afgescheurd, in wat alufolie gevouwen en er tussen gezet...geen overslag meer.

Hier het zelfde. Was er bang voor dus maar een stuk karton er tussen geplaatst. Daardoor geen probleem gehad met overslag. Is wel aan te raden want soms zie je een flinke vlam van de cakes afkomen.

Ook dit jaar was het weer de topper van de collectie! Het publiek deelde deze mening met mij. Heerlijke salvo's, goede burst en grote spreiding. Doorlonten ging ook gewoon prima, de twee korte flappen van het karton ertussen en geen problemen gehad.

Dat het voor sommigen misschien minder lijkt dan vorig jaar: wellicht heeft dit te maken met verwachtingen en leek hij in het geheugen vorig jaar nog groter. Ik merkte zelf geen verschil met vorig jaar, en was nog net zo overdonderend.

Wederom de topper van de avond. Dit keer wel vonkoverslag gehad. Gaf wat chaos maar mag de pret niet drukken. Waanzinnig mooie box dit.

Zoals gezegd, in de avond bij deze box het tussenschotje weggehaald nadat hij in de vooravond toch wat tegen was gevallen. Het doorschieten lukte, zie de film, stuk meer geweld zo!

Er tussendoor zie je 3 cakes van de Z-Shape Starflower van Rubro. Enjoy!

Ook mijn hartje ging wederom sneller kloppen bij deze box. Heb ze dit jaar per paar gecombineerd met andere cakes en dan zie je dat de concurrentie toch wel stappen maakt in kwaliteit. Hoewel de finale van hoogmoedjes enorm tegen viel... Die gaan er alleen maar op achteruit lijkt het...

Ik ben erachter! De Cruel Traction is afgekeken van de TXB 869, een profblok van 600 shots.

(Althans, die salvo's bij 1:11 vind ik er wel op lijken)

En zien jullie wat ik zie?

Haha geweldig. Zag dit blok 2x voorbij komen in die Dumpert Video, toen zocht ik hem op en vond een aantal effecten er zoveel op lijken, ik denk delen met jullie en kijken wat jullie ervan vinden.

Ik had deze voor het eerst dit jaar, ik vond het een hele mooie box maar het was voor mij niet de mooiste van de avond.
Ik had ook de Hardstyle box en de Event Immortal Gold, ik vond persoonlijk de Hardstyle box mooier dan de Rage die ik had, er zat iets meer afwisseling in en ik vond de effecten mooier van de Hardstyle box.
De topper was voor mij toch weer de Event Immortal Gold, ik heb deze al 3 jaar achter elkaar en elk jaar heeft deze weer de wow factor, mooie grootte boeketten en een goed tempo met een rustig moment ertussen.

Hier nog het filmpje van de Rage.

Ik had deze voor het eerst dit jaar, ik vond het een hele mooie box maar het was voor mij niet de mooiste van de avond.
Ik had ook de Hardstyle box en de Event Immortal Gold, ik vond persoonlijk de Hardstyle box mooier dan de Rage die ik had, er zat iets meer afwisseling in en ik vond de effecten mooier van de Hardstyle box.
De topper was voor mij toch weer de Event Immortal Gold, ik heb deze al 3 jaar achter elkaar en elk jaar heeft deze weer de wow factor, mooie grootte boeketten en een goed tempo met een rustig moment ertussen.

Hier nog het filmpje van de Rage.

Alsjeblieft, laat het automatisch wegwerken van trillingen via YouTube achterwegen de volgende keer. Ik hoop dat je het zelf ook ziet maar dat beeld van jou word gewoon verpest omdat je YouTube dit hebt laten aanpassen. Zonde want verder ziet de video er goed uit!

Ik baalde toen ik de filmpjes zag op 1 januari 2015. Één ding wist ik zeker, ik moest hem dit jaar hebben! Dit was het mooiste blok uit mijn collectie, net zoals in 2014/2015 waren de effecten groot en de burst hard! en wat een geluid als de cake salvo's gaat schieten :D Gelukkig geen vonk overslag.. Filmpjes zijn er genoeg, maar hier is er nog eentje.. (Ik dacht dat mijn lont uitging en opeens deed de cake het toch, de eerste paar schoten zie je niet..)

Back
Bovenaan