Cruel Traction

Heb er nog 1 van vorig jaar en 1 nieuwe besteld.
Rammen met die zooi!
Blijft tot dusver (zonder nieuwe productie gezien te hebben)
De beste cakebox van alles wat er te krijgen is.
Eens kijken of ie zich goed houdt tussen het geweld van de andere importeurs dit jaar.
Verwacht het wel ;)

Anders ik wel maar heb er alle vertrouwen in. :)

Zal ie niet gewoon hetzelfde zijn als de oude productie?
Waarom zouden ze dingen veranderen aan het beste product van afgelopen jaar.
stel ze veranderen deze dan ben je als wolff een gedeelte van je geloofwaardigheid kwijt en juist nu wolff zo goed bezig is geloof ik daar niet echt in.

Zal ie niet gewoon hetzelfde zijn als de oude productie?
Waarom zouden ze dingen veranderen aan het beste product van afgelopen jaar.
stel ze veranderen deze dan ben je als wolff een gedeelte van je geloofwaardigheid kwijt en juist nu wolff zo goed bezig is geloof ik daar niet echt in.

Inderdaad lijkt me sterk dat ze hier iets aan gaan veranderen met zo groot succes. :D

Inderdaad lijkt me sterk dat ze hier iets aan gaan veranderen met zo groot succes. :D

Zou idd gek zijn , maar een van de mannen van EVO zei laatst ook dat de happy "iets" minder hard gaat dit jaar dan vorig jaar maar nog steeds goed ,,,, waarom hebben zij er iets aan veranderd dan ?

Maarja laten we hopen dat de CT nog doet wat wij verwachten :)

Zou idd gek zijn , maar een van de mannen van EVO zei laatst ook dat de happy "iets" minder hard gaat dit jaar dan vorig jaar maar nog steeds goed ,,,, waarom hebben zij er iets aan veranderd dan ?

Mischien veranderd vanwege de regels ofzo?"dat is het probleem wij kunnen hier op het forum 9 van de 10 keer alleen maar gokken waarom er iets veranderd of zo.

De happy is waarschijnlijk aangepast om onder het aantal decibel te blijven en daar zit je natuurlijk al snel aan met een salvo salute`s.

Zal idd wel weer iets met de regels te maken hebben. Kijk bijvoorbeeld naar het gedoe wat er was met die garden of eden van royal.

Ik heb hem vorig jaar niet gehad, dus ik zal hoogstwaarschijnlijk het verschil niet eens gaan merken aan de knal.

Wat ik in de wandel gangen heb gehoord dat moet je maar met een korreltje zout nemen, is dat de cruel traction vorig jaar al door de tno al bijna afgekeurd is geweest dus ik heb zo idee dat de 2015 versie minder is maar dat moeten we eerst nog maar zien komende 3 weken op de demo's

Zou er eerlijk gezegd niet raar van opkijken als deze box wordt afgekeurd of een stuk minder presteert. Ik wacht wel lekker op een demo.

Ik heb dit jaar 2 cakeboxen besteld. De cruel traction en de big momma. Wil 1 hiervan achter elkaar schieten en de ander apart. Welke zal ik kiezen?

Ik heb dit jaar 2 cakeboxen besteld. De cruel traction en de big momma. Wil 1 hiervan achter elkaar schieten en de ander apart. Welke zal ik kiezen?

Cruel achter elkaar, en de Big momma los, als ik moest kiezen.
Maar zelf zou ik ze gewoon allebei achter elkaar doen.

Inderdaad beide boxen achter elkaar schieten.

De Big Momma had ik twee jaar geleden 2 x. Als je in de juiste volgorde van A t/m D doorlont is het tempo oplopend, heel gaaf.
Eén van mijn Big Momma's bevatte bij mij twee keer cake "D". Aardig geweld :)

Inderdaad beide boxen achter elkaar schieten.

De Big Momma had ik twee jaar geleden 2 x. Als je in de juiste volgorde van A t/m D doorlont is het tempo oplopend, heel gaaf.
Eén van mijn Big Momma's bevatte bij mij twee keer cake "D". Aardig geweld :)

Ja snap ik dat het mooier is om beide aan elkaar te schieten. Maar heb naast deze 2 boxen maar 2 cakes. Ben dan wel erg snel door mn vuurwerk heen;)

Back
Bovenaan