Cruel Traction

Ben benieuwd hoe deze het doet dit jaar, hopen op geen veranderingen. Vorig jaar een uitermate puike bak!!!

Ik zou wel een variant op de Cruel Traction willen zien waarbij hij minder verschillende effecten schiet. Bij de Cruel Traction is elk schot of elk salvo net iets anders(Ander kleurtje etc). Ik zou het nog mooier vinden als 1 cake maar 2 of 3 verschillende varianten op 1 effect heeft.

Van bepaalde boxen zou het mooi zijn om de laatste cake in meervoud te kunnen kopen om het naar smaak te eindigen .
Van deze al helemaal omdat zelfs de meeste saluutblokjes niet aan deze mooie burst kunnen tippen.

Nu lees ik wel dat `cruelty´het ook goed doet maar is het ook echt vergelijkbaar aan deze box of toch net iets zachter ? (heb alleen de box gehad)

Gr
Pielke

Ik weet dat toevallig ja :p. Maar er zitten delen in de cruel traction die er dik overheen gaan. Heb ze beide in de straat meegemaakt ook.

Bepaalde delen kan best wel inderdaad,maar als je puur kijkt naar de laatste cake willow met gekleurde tips is
het verschil niet zo heel gek groot.

Even paar vraagjes. Is dit nou zeker weten zelfde als black cobra 120?
Weet iemand waar deze cake te koop is in zuid holland? Heb 1 dealer gevonden, daar was die 149,99.
en laatste, ik heb geen ervaring met doorlonten... maar is het gewoon een kwestie van eindlonten met startlonten verbinden d.m.v schilderstape, en dan beide lonten recht naast elkaar geplakt?
Alvast bedankt.

Hij is idd het zelfde als de black cobra 120 en je zal denk geluk moeten hebben als je heb goedkoper ken krijgen dan 149 euro ik zelf moest ik ook gewoon 149 euro voor betalen maar hij is geld zekers wel waard.

Hij is idd het zelfde als de black cobra 120 en je zal denk geluk moeten hebben als je heb goedkoper ken krijgen dan 149 euro ik zelf moest ik ook gewoon 149 euro voor betalen maar hij is geld zekers wel waard.

Okee top dankjewel.
Heb inderdaad wel meerdere dealers gevonden met de black cobra. Maar die inderdaad ook allemaal voor 150. Maar alsnog zeker zn geld waard!!

Heb hem vorig jaar bij verschillende winkels voor rond de 125 euro gezien.
Weet niet hoe het dit jaar zit maar hoop hem weer te vinden voor die
prijs.

Even paar vraagjes. Is dit nou zeker weten zelfde als black cobra 120?
Weet iemand waar deze cake te koop is in zuid holland? Heb 1 dealer gevonden, daar was die 149,99.
en laatste, ik heb geen ervaring met doorlonten... maar is het gewoon een kwestie van eindlonten met startlonten verbinden d.m.v schilderstape, en dan beide lonten recht naast elkaar geplakt?
Alvast bedankt.

in zuid holland kan je deze ook wel vinden voor 125,00 euro

Als je wil dat de cake goed doorloopt bij de doorlonten zul je het label moeten slopen tot bijna onderaan de cake, daar gaat het lont namelijk de tube in. En vervolgens zo kort mogelijk aan elkaar maken.

Als je wil dat de cake goed doorloopt bij de doorlonten zul je het label moeten slopen tot bijna onderaan de cake, daar gaat het lont namelijk de tube in. En vervolgens zo kort mogelijk aan elkaar maken.
Exact wat ik ook heb gedaan en dan is de overgang nagenoeg naadloos. (Geld voor alle boxen, lont zover mogelijk bloot leggen voordat je begint met het verbinden)

Het gekke is vorig jaar had ik hem onderin doorgelont schotjes er tussen met aluminiumfolie
en toch sloeg die volledig door snap er nog steeds niks van.

ik verwijder zelf altijd nog het visco (in zijn geheel of zo ver mogelijk) en plak dan de snellontjes gewoon ff aan elkaar met schilderstape, naadloze overgang dan ;)

Het gekke is vorig jaar had ik hem onderin doorgelont schotjes er tussen met aluminiumfolie
en toch sloeg die volledig door snap er nog steeds niks van.

Misschien meer in het midden doorlonten? misschien dat er vonken onderdoor zijn geschoten?

Back
Bovenaan