Cruel Traction

Ik lees hier dat deze (of de omlabeling) ook voor 100 of zelfs minder word aangeboden, weet iemand of dat ook het geval is in de omgeving van Utrecht. Als dit zo is dan ga ik deze toch nog maar bij bestellen, als ik de verhalen zo hoor moet ik deze gewoon hebben:)

Ik lees hier dat deze (of de omlabeling) ook voor 100 of zelfs minder word aangeboden, weet iemand of dat ook het geval is in de omgeving van Utrecht. Als dit zo is dan ga ik deze toch nog maar bij bestellen, als ik de verhalen zo hoor moet ik deze gewoon hebben:)

In Amersfoort 125.. scheelt je de brandstofkosten..

Heb met mijn mobiel gefilmd. Maar hoe ik hem er vanaf krijg en hierop:rolleyes:

Telefoon aansluiten op je pc via usb ingang, dan naar DCIM en je komt het filmpje van zelf tegen, kopieer of knip hem naar je pc, daarna uploaden naar youtube en klaar.

Heb met mijn mobiel gefilmd. Maar hoe ik hem er vanaf krijg en hierop:rolleyes:

Of direct van je mobiel naar Youtube.

De prijzen verschillen enorm als ik het zo lees... Bij de ene winkel verkoopt men deze box voor 150 euro zonder gratis vuurwerk, en bij de ander wordt deze voor 100 euro verkocht, en bij vuurwerkland zelf voor 125 met 50% gratis vuurwerk, in de voorverkoop dan. Best balen als je wat besteld en dat je later dezelfde cake(box) ergens ziet waar die goedkoper is of er zit gratis vuurwerk bij.

Dit kan zomaar is product van het jaar worden! Voor mij wel in ieder geval. Grote, volle uitwerking en snoeiharde burst! In de straat zal dit een hoop geweld opleveren :D

Of direct van je mobiel naar Youtube.

De prijzen verschillen enorm als ik het zo lees... Bij de ene winkel verkoopt men deze box voor 150 euro zonder gratis vuurwerk, en bij de ander wordt deze voor 100 euro verkocht, en bij vuurwerkland zelf voor 125 met 50% gratis vuurwerk, in de voorverkoop dan. Best balen als je wat besteld en dat je later dezelfde cake(box) ergens ziet waar die goedkoper is of er zit gratis vuurwerk bij.

Dit kan zomaar is product van het jaar worden! Voor mij wel in ieder geval. Grote, volle uitwerking en snoeiharde burst! In de straat zal dit een hoop geweld opleveren :D

Dacht ook dat deze zeer gelimiteerd was maar hij is overal nog te krijgen haha. :p

Tja, gelimiteerd noem ik 50 stuks, bijv. showbox 1 ! Zal wel weer een verkooppraatje zijn geweest! Kan me nog herinneren dat de Golden Power of Immortal Gold rond deze tijd niet meer te krijgen was, iig de laatste restjes! Heb ehm op tijd besteld, heb er geen zorgen over!

Dit was vanavond veruit de beste cake die geschoten werd bij Souman in Hattem. Supermooie effecten cake voor cake. Ook waren de effecten super groot, in iedergeval net zo groot als cruelty en misschien nog wel groter. Jammer dat ik alles al beteld heb anders zou ik hem zeker kopen. Ik heb met mijn mobieltje een filmpje gemaakt die niet echt van goede kwaliteit is en een beetje schokkerig. Ik was eerst ook niet van plan te gaan filmer maar heb voor deze box en nog een paar een uitzondering gemaakt.
Kijk vanaf 0.20 seconde, daarvoor zit nog 1 cake van de Miracle

vanavond voor het eerst gezien bij Souman. Mocht vandaag meehelpen met opbouwen en was blij dat hij erbij zat. Wat een bakbeest is dit man. echt een aanrader.
greetzz

In Bakel hebben wij hem vanaf 4 posities geschoten!!

Wat een enorme rambak is dit. Boeketten zijn zo onwijs groot en kleurrijk.

Het kan bijna niet anders of dit MOET het product van het jaar zijn!

Grtz,

Bob1

Tja, gelimiteerd noem ik 50 stuks, bijv. showbox 1 ! Zal wel weer een verkooppraatje zijn geweest! Kan me nog herinneren dat de Golden Power of Immortal Gold rond deze tijd niet meer te krijgen was, iig de laatste restjes! Heb ehm op tijd besteld, heb er geen zorgen over!

Wat dacht je van de GOE 1 dan? Was in het begin helemaal nix volgens een ieder maar na de demo s vloog die over de toonbank en was die ook niet meer te krijgen. De Cruel Traction nu nog volop maar ik denk voor zolang t duurt:wink:

In Bakel hebben wij hem vanaf 4 posities geschoten!!

Wat een enorme rambak is dit. Boeketten zijn zo onwijs groot en kleurrijk.

Het kan bijna niet anders of dit MOET het product van het jaar zijn!

Grtz,

Bob1

Filmpje misschien? Per 4 is een dik spektakel toch...

Wel vreemd: ik zie nu demofilmpjes waarin 'ie niet meer helemaal in salvo's schiet zoals op de eerste films. Zal er een verschil zijn tussen de eerste en latere bestelde batch? Aan de ene kant jammer dat er nu slomere stukken in zitten ipv constant salvo's, aan de andere kant is het wel een leuke opbouw zo.

Heeft iemand een tip waar ik deze goedkoop kan vinden in de regio den bosch?
Een stukje uit de richting is geen probleem.

Back
Bovenaan