Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik lees hier dat deze (of de omlabeling) ook voor 100 of zelfs minder word aangeboden, weet iemand of dat ook het geval is in de omgeving van Utrecht. Als dit zo is dan ga ik deze toch nog maar bij bestellen, als ik de verhalen zo hoor moet ik deze gewoon hebben![]()
Ik lees hier dat deze (of de omlabeling) ook voor 100 of zelfs minder word aangeboden, weet iemand of dat ook het geval is in de omgeving van Utrecht. Als dit zo is dan ga ik deze toch nog maar bij bestellen, als ik de verhalen zo hoor moet ik deze gewoon hebben![]()
Heb met mijn mobiel gefilmd. Maar hoe ik hem er vanaf krijg en hierop![]()
Heb met mijn mobiel gefilmd. Maar hoe ik hem er vanaf krijg en hierop![]()
Of direct van je mobiel naar Youtube.
De prijzen verschillen enorm als ik het zo lees... Bij de ene winkel verkoopt men deze box voor 150 euro zonder gratis vuurwerk, en bij de ander wordt deze voor 100 euro verkocht, en bij vuurwerkland zelf voor 125 met 50% gratis vuurwerk, in de voorverkoop dan. Best balen als je wat besteld en dat je later dezelfde cake(box) ergens ziet waar die goedkoper is of er zit gratis vuurwerk bij.
Dit kan zomaar is product van het jaar worden! Voor mij wel in ieder geval. Grote, volle uitwerking en snoeiharde burst! In de straat zal dit een hoop geweld opleveren![]()
Tja, gelimiteerd noem ik 50 stuks, bijv. showbox 1 ! Zal wel weer een verkooppraatje zijn geweest! Kan me nog herinneren dat de Golden Power of Immortal Gold rond deze tijd niet meer te krijgen was, iig de laatste restjes! Heb ehm op tijd besteld, heb er geen zorgen over!
In Bakel hebben wij hem vanaf 4 posities geschoten!!
Wat een enorme rambak is dit. Boeketten zijn zo onwijs groot en kleurrijk.
Het kan bijna niet anders of dit MOET het product van het jaar zijn!
Grtz,
Bob1
Filmpje misschien? Per 4 is een dik spektakel toch...
Gruwelijk gewoon echt super!