Cruel Traction

lont gaat halverwege de tube erin, dus je hoeft het papier maar klein stukje weg te halen.

als je ze op dat punt aan elkaar maakt moet het goed komen! dat doet ik igg.

Let wel op vonk overslag, lont van de eerste en laatste cake zitten vlak bij elkaar in de doos, even goed afschermen!

Ben ik de enige die hem misschien in een andere volgorde wil schieten?
Ik zit nu de denken aan CBFAED lijkt mij een mooiere opbouw.

Of zeggen jullie je bent gek :)

Haha ja dat snap ik wel, maar dacht misschien hebben jullie daar ook al ideen over, was erg benieuwd hoe iemand anders hem dan zou doen ;)

Let wel op vonk overslag, lont van de eerste en laatste cake zitten vlak bij elkaar in de doos, even goed afschermen!

Ik heb een stuk aluminium folie een paar keer gevouwen en met ducktape vastgeplakt.
Pauze's hou ik expres er tussen, ik heb geen moeite met rustmomentjes.

Ben ik de enige die hem misschien in een andere volgorde wil schieten?
Ik zit nu de denken aan CBFAED lijkt mij een mooiere opbouw.

Of zeggen jullie je bent gek :)

Is inderdaad een mooie opstelling goud bij goud en zilver bij zilver effecten.
Verder de grootste effecten als laatste leuk bedacht zo!

O ja, je bent gek............vuurwerk gek.

Is inderdaad een mooie opstelling goud bij goud en zilver bij zilver effecten.
Verder de grootste effecten als laatste leuk bedacht zo!

O ja, je bent gek............vuurwerk gek.

En dan zie ik dat ik het nog verkeerd schrijf ook, moet natuurlijk zijn CBFADE (Salvo's als laatst)

Dus de beste manier is het label een klein stukje openscheuren tot waar het lont de tube ingaat, dan van beide lonten (reserve A op main B) een stukje afknippen en aan elkaar vastmaken met schilderstape?

Hier een plaatje hoe ik heb doorgelont. Heb de lonten geplakt met plakband (dubbel). Zou er nog een tiewrap bij omheen moeten of zal dit wel goed gaan ?
Tussen Cake A en B en E en F zit een stuk alu folie en een karton ter voorkoming van overslag.

Hier een plaatje hoe ik heb doorgelont. Heb de lonten geplakt met plakband (dubbel). Zou er nog een tiewrap bij omheen moeten of zal dit wel goed gaan ?
Tussen Cake A en B en E en F zit een stuk alu folie en een karton ter voorkoming van overslag.

Het zal waarschijnlijk wel werken, maar plastic plakband is zowieso geen goede oplossing, het kan om je lont heen smelten wat vooral bij dunne visco de lont kan verstikken. Schilderstape + tie-wrap is een betere manier.

Het is niet helemaal goed (maar zo zou het misschien ook wel goed gaan).
Om het beter te doen moeten de lonten niet 1 op 1 gezet worden. Als > (welke kant de visco uitbrand) van cake 1 is en < (van welke kant de visco moet worden aagestoken) van cake twee dan heb je dus > naar < (><)

Jij hebt het nu van b einde > naar c begin >.

Je moet de lont van c draaien dat het >< wordt.

Hopelijk snap ej er wat van :D

Back
Bovenaan