Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Met schilderstape gaat het helemaal goed hoor, heb 2 testen gedaan met overlappende lontjes het brand nog harder door dan, soort gebuisd lont krijg je.
Met schilderstape gaat het helemaal goed hoor, heb 2 testen gedaan met overlappende lontjes het brand nog harder door dan, soort gebuisd lont krijg je.
En wat doen jullie met het te lange viscolont? Knippen jullie er gewoon een stuk af of verwerken jullie alles in de doorlonting?
Knippen is lonten in niet veilig, zoals gezegd veiligheid. Wellicht is verwerken dan beter.
Ik heb tien meter extra lont gekocht, die kan ik toch wel gewoon knippen ?
Hoe moet het anders ?![]()
gewoon safe doen boys!
5 euro uitgeven aan extra lont en je kan beginnen.
Sites zijn er genoeg voor lont!
Blijkbaar is deze niet getest bij het ilt... met zo'n lange visco lont zou die direct afgekeurd worden
Het is vlot visco, dus of het nou een stuk viso is die in quickfuse overgaat of een lange snelle visco die er net zo lang over doet maakt toch niet uit? Uitleg plz![]()
Het is vlot visco, dus of het nou een stuk viso is die in quickfuse overgaat of een lange snelle visco die er net zo lang over doet maakt toch niet uit? Uitleg plz![]()
Oh ik wist niet dat het snel visco was, dan zit ik ernaast. Excuus!
Niet zo snel als dat roze spul maar meer van het type dat je ook bij shellkitjes tegenkomt