Cruel Traction

Met schilderstape gaat het helemaal goed hoor, heb 2 testen gedaan met overlappende lontjes het brand nog harder door dan, soort gebuisd lont krijg je.

Nu heb ik het dus met schilderstape gedaan. Helaas wel voordat ik de verdere opmerkingen hier had gelezen. Heb dus niet de uiteinden precies bij elkaar. Heb eigenlijk niet veel zin om alles weer los te halen ... Zal het goed gaan ?

Gaat helemaal goed alleen heb je wel iets langere vertraging zo, zou de lint verder afdekken.

Met schilderstape gaat het helemaal goed hoor, heb 2 testen gedaan met overlappende lontjes het brand nog harder door dan, soort gebuisd lont krijg je.

Werkt ook goed hoor beide manieren.
Desnoods als je extra visco hebt plak je er stukje bij word de vlam groter..
Wat er ook gedaan is bij die rubro boxen zeg maar.

En wat doen jullie met het te lange viscolont? Knippen jullie er gewoon een stuk af of verwerken jullie alles in de doorlonting?

Knippen kan wel, statisch vrije schaar en zorgen dat je zelf niet statisch bent, kijk even in het info topic van visco

gewoon safe doen boys!
5 euro uitgeven aan extra lont en je kan beginnen.
Sites zijn er genoeg voor lont!

Ik hoop dat deze box de moeite waard is, want het verbinden van de verschillende potten is een ellende. Kijk maar hoe lang het lont is.

IMG-20141230-WA0008.jpg

Heb ze nu tot aan onder los gemaakt en daar met elkaar verweven door langs elkaar te laten lopen en daarvoor het overige lont geplakt. Zodat er zeker een ontbranding ontstaat.

Het is vlot visco, dus of het nou een stuk viso is die in quickfuse overgaat of een lange snelle visco die er net zo lang over doet maakt toch niet uit? Uitleg plz :D

Back
Bovenaan