Crowdfunding voor blijvende invloed in Den Haag.

Even een vraagje, ik betaal nog maandelijks een kleine bijdrage aan de HVLV. Ik neem aan dat dit geld nog steeds goed gebruikt/besteed kan worden ?
Het is geen bedrag dat ik niet kan missen, maar ik neem aan dat we horen als de handdoek definitief gegooid is/wordt ... :sad:

Even een vraagje, ik betaal nog maandelijks een kleine bijdrage aan de HVLV. Ik neem aan dat dit geld nog steeds goed gebruikt/besteed kan worden ?
Het is geen bedrag dat ik niet kan missen, maar ik neem aan dat we horen als de handdoek definitief gegooid is/wordt ... :sad:
Nee ze gaan er maandelijks van uit eten...man man man

Juist nu is het volgens mij meer dan ooit nodig. Hoop dat er mensen blijven doneren.

Het geld wordt nog steeds gebruikt voor de lobbyist. Dat is hard nodig, ook al zou je denken van niet. Er bestaat nog steeds een kleine kans dat het voorstel van tafel gaat. Alle kansen grijpen we aan.

Gisteren zijn de vragen, die door de Eerste Kamer aan de indieners en het kabinet gesteld zijn, bekend geworden. Het zijn goede vragen waar ook een goed antwoord op moet komen. Via deze link kun je ze lezen: Klik voor het verslag.

We hebben overleg gehad met een advocaat, helaas kunnen we op basis van de Nederlandse wetgeving juridisch niks doen tegen de nieuwe wet. We zijn nu aan het uitzoeken wat we eventueel op Europese basis juridisch kunnen doen. Doneren blijft dus altijd zinvol.

Medio augustus/september komt er een nieuwe internetconsultatie. Deze gaan over de AMVB, dus het vuurwerkverenigingen verhaal.

Mochten er meer vragen zijn, stel ze gerust. We kunnen alleen niet beloven dat we alle vragen beantwoorden (om tactische redenen).

Het geld wordt nog steeds gebruikt voor de lobbyist. Dat is hard nodig, ook al zou je denken van niet. Er bestaat nog steeds een kleine kans dat het voorstel van tafel gaat. Alle kansen grijpen we aan.

Gisteren zijn de vragen, die door de Eerste Kamer aan de indieners en het kabinet gesteld zijn, bekend geworden. Het zijn goede vragen waar ook een goed antwoord op moet komen. Via deze link kun je ze lezen: Klik voor het verslag.

We hebben overleg gehad met een advocaat, helaas kunnen we op basis van de Nederlandse wetgeving juridisch niks doen tegen de nieuwe wet. We zijn nu aan het uitzoeken wat we eventueel op Europese basis juridisch kunnen doen. Doneren blijft dus altijd zinvol.

Medio augustus/september komt er een nieuwe internetconsultatie. Deze gaan over de AMVB, dus het vuurwerkverenigingen verhaal.

Mochten er meer vragen zijn, stel ze gerust. We kunnen alleen niet beloven dat we alle vragen beantwoorden (om tactische redenen).
Helder chief. Keep us posted aub!

Ben benieuwd naar aug/sep.. dat verenigingen verhaal lijkt mij niet haalbaar. Ik denk dat ze onderschatten hoeveel echte liefhebbers er stiekem zijn.

Aardig stukje leeswerk dat verslag. Wat o.a. blijkt uit de vragen is dat iedereen zich hardop afvraagt hoe ze een verbod willen handhaven. Dat ze dat niet kunnen is al bewezen dus ik vraag me af hoe zo'n plan er uit moet gaan zien. 4 extra boa's, voor alle grote steden eentje extra? Of verwachten ze dat de moraalridder in de wijk de onverlaat, die poogt een lontje tot ontbranding te brengen, wel even op z'n plek zet om zodoende overal wat ongeplande bokswedstrijden te organiseren?

Aardig stukje leeswerk dat verslag. Wat o.a. blijkt uit de vragen is dat iedereen zich hardop afvraagt hoe ze een verbod willen handhaven. Dat ze dat niet kunnen is al bewezen dus ik vraag me af hoe zo'n plan er uit moet gaan zien. 4 extra boa's, voor alle grote steden eentje extra? Of verwachten ze dat de moraalridder in de wijk de onverlaat, die poogt een lontje tot ontbranding te brengen, wel even op z'n plek zet om zodoende overal wat ongeplande bokswedstrijden te organiseren?
Dus met andere woorden.... een gedegen plan is onhaalbaar en daardoor het verbod ook ?

Of ben ik nu te kortzichtig

Ff snel dat verslag doorgebladerd,.want het is redelijk chinees voor me, maar wat ik wel zie is dat bijna elke partij wel vragen en 'garanties' willen.

Ik begin oprecht wel te geloven dat de vvd zn poot stijf gaat houden vwb de veiligheidsgaranties. Maar goed, de politiek waait altijd over zn eigen straatje.

Feit is wel dat het een echte tyfuszooi gaat worden als het legale wordt verboden en ik proef ook dat den haag dat ook wel begint te snappen.

Tja, de VVD kan het allicht verkopen aan de hulpverleners van deze wereld als zijnde we hebben het geprobeerd. Ofwel zie je wel, we staan zeker wel achter jullie. Ik geloof er alleen niet zo in. Na al die jaren neem ik mezelf in bescherming, elk sprankje hoop is elke keer weer vierkant de grond ingetrapt. Teleurstelling op teleurstelling. Daar behoed ik me zelf dan nu maar voor, ookal is het een ietwat negatieve inslag.

Als de vvd zn zegen geeft over een verbod en de grote steden staan vervolgens 'half in de fik' met oud en nieuws dat niet echt een lekkere reclame voor deze club zullen we maar zeggen.

genoeg haakjes om het gehele uiterst domme mogelijke besluit alsnog te tackelen ,maar wanneer wordt dit afgehandeld ?? voor het zomerreces was toch de oorspronkelijke planning ? en zolang het begrotingstekort op dit huidige tempo oploopt met alle "onvoorziene" en als maar meer projecten die 2 x zo duur zijn als begroot kunnen ze nog wel eens gaan beseffen dat a de belastinginkomsten die er allemaal gemoeid zijn met de verkoop die rechtstreeks de schatkist invloeien en b de eventuele compensatie die er wellicht uitgekeerd zou moeten gaan worden nog even los van het banenverlies ,faillissementen etc ,toch nog wel prettig en nodig zijn ,de financiële kan het zo nog meer eens winnen van de zogenaamde principiële gedachten ,fingers crossed dan maar ??? :angel:

Back
Bovenaan