Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dat zullen ze ongetwijfeld kunnen, maar zeker niet doen. Het is namelijk niet handig om openbaar te gooien wie een lobbyist heeft gesproken en wat er is besproken. Dat is hetzelfde als dat je je strategieplan aan de vijand geeft. Het enige wat we kunnen doen is vertrouwen en hopen dat de lobbyist zoveel mogelijk resultaat oplevert zodat wij nog zo veel mogelijk jaren vooruit kunnen.Vraagje in Den haag hebben ze besloten dit onderwerp tot eind februari even te laten rusten.
Dat betekend dus dat die lobbyist aan de bak kan.
Kan HVLV ons inmiddels al vertellen wie en wat hij gesproken of besproken heeft ?
Nou, dat lijkt me dus niet idd.. We zijn er nog lang niet.Vraagje in Den haag hebben ze besloten dit onderwerp tot eind februari even te laten rusten.
Dat betekend dus dat die lobbyist aan de bak kan.
Kan HVLV ons inmiddels al vertellen wie en wat hij gesproken of besproken heeft ?
Je hebt gelijk hoor. Maar er is inmiddels zoveel geld in gestoken waardoor je bijna nieuwsgierig wordt naar wat er allemaal achter de schermen gebeurd dus vandaar die rare vraag van mij .Dat zullen ze ongetwijfeld kunnen, maar zeker niet doen. Het is namelijk niet handig om openbaar te gooien wie een lobbyist heeft gesproken en wat er is besproken. Dat is hetzelfde als dat je je strategieplan aan de vijand geeft. Het enige wat we kunnen doen is vertrouwen en hopen dat de lobbyist zoveel mogelijk resultaat oplevert zodat wij nog zo veel mogelijk jaren vooruit kunnen.
Nog 53 piek te gaan. Wie?De 20 mille komt in zicht!
![]()
Doneren - Stichting HVLV
Help ons en Doneer Eenmalig Periodiek Doneer via onderstaand formulier een bijdrage De volgende donateurs zijn wij dankbaar Airforce @VWC Gedoneerd bedrag €25.00 Djermo Uitvlugt Gedoneerd bedrag €100.00 Anoniem Gedoneerd bedrag €25.00 Frits Broks Alles voor behoud van de traditie. Gedoneerd...hvlv.nl
Vanavond is er een ledenvergadering van de VVD over een eventueel vuurwerkverbod. Krijgt HVLV hier ook nog spreektijd?
Dat is ff spannend zeg . Afwachten dan maarJa dat heeft HVLV in een andere topic aangegeven![]()
Hier ook!! TopZag dat de maandelijkse donatie weer is afgeschreven![]()
Hier ook, vroeg me wel af of deze mee tellen op de teller op de websiteZag dat de maandelijkse donatie weer is afgeschreven![]()
Denk van niet, tenzij hij nog aangepast moet wordenHier ook, vroeg me wel af of deze mee tellen op de teller op de website![]()
Goed idee! Ik zeg: onaangekondigd tijdens de Navo-top!Kunnen we indien het verbod definitief is en het gedoneerde bedrag niet verbruikt is dit aan een lomp harde vuurwerkshow op het malieveld besteden hahah