Crowdfunding voor blijvende invloed in Den Haag.

Als je maar niet denkt dat zo'n figuur voor maar 1 partij lobbyist of anders gezegd dat ie 36u/week draait voor HVLV. Denk geen medelijden over hoe warm ie het heeft.

Maar goed, tis nu eenmaal hoe het blijkbaar werkt in politiek Den Haag. House of cards in het klein.
Dat zeg en denk ik ook helemaal niet want dan was je ruim het dubbele kwijt geweest. T gaat mij dr meer om dat er zoveel onzin word geroepen en dat mensen gewoon niet lezen wat er gezegd en gevraagd word.

Onder het laatste Facebook bericht ook weer iemand die alleen maar loopt te zeiken op alles en alles loopt te wantrouwen. Ga dan gewoon weg en volg HVLV niet meer daar hebben we echt veel meer aan dan één of andere kansloze discussie voeren onder zo een bericht.

Je ziet wat er in één dag tijd kan gebeuren als de positiviteit even hoogtij viert.

In het verleden hier op het forum veel mensen negatief over HVLV geweest. Die zullen echt niet doneren

Je werd gister lid om dit te vertellen?

Kennelijk leest hij al langer mee, want wat hij schrijft klopt. Dus laten we hem een kans geven, netzoals HVLV. Ikzelf heb hvlv ook altijd met de nodige scepsis gevolgd zoals je weet. Tussen de niet gescreende vrijwilligers zaten nog al wat ongeleide projectielen. En ik blijf ook kritisch, maar bepaalde inspanningen beloon ik toch met een donatie.

Kennelijk leest hij al langer mee, want wat hij schrijft klopt. Dus laten we hem een kans geven, netzoals HVLV. Ikzelf heb hvlv ook altijd met de nodige scepsis gevolgd zoals je weet. Tussen de niet gescreende vrijwilligers zaten nog al wat ongeleide projectielen. En ik blijf ook kritisch, maar bepaalde inspanningen beloon ik toch met een donatie.
Denk ook dat het heel belangrijk is om kritisch te blijven om scherp te blijven. Maar we moeten uiteindelijk niet vergeten dat we hier samen voor hetzelfde doel bezig zijn. 🎆

Dat is een spin, wat is je achtergrond?

Mijn post was een vraag, jouw post was negativiteit.

Wel de zaken helder, concreet en neutraal zien te houden hè.

Al een paar keer een los bedrag gedoneerd over de afgelopen paar jaar. Komende maandag ligt stoppen met roken op mijn programma. Iedere dag dat mij dat lukt bespaar ik een tientje aan sigaretten, aan het einde van iedere maand gun ik die dagopbrengst aan jullie goede werk. Win-win 🙏 en een stukje extra motivatie voor mezelf.

Nog weinig... Winkeliers kunnen vast wel wat meer missen toch? 30k is het doel, elk jaar weer...
10k van liefhebbers en een enkele winkelier binnen 2 weken vind ik al hartstikke mooi.. :thumbsup:

Misschien voor nu maar even je 'principes' wat minder strikt volgen en toch via de branche wat meer binnenharken..

Het momentum is dadelijk voorbij, 30k van alleen de liefhebbers gaat je niet lukken, en zeker niet ieder jaar.

Back
Bovenaan