EHVuurwerk
VWC lid
Ik vind het werkelijk waar schandalig dat er ons als consument/ gebruiker om een gift gevraagd word. Het is de Branche van 118 miljoen die dit zou moeten dragen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik snap wat je bedoeld maar er staat ook duidelijk waarom dit zo is. Voor mij duidelijk dat er verschillende belangen zijn.Ik vind het werkelijk waar schandalig dat er ons als consument/ gebruiker om een gift gevraagd word. Het is de Branche van 118 miljoen die dit zou moeten dragen.
Mooi gezegd, even onder het facebook bericht plaatsen? Of anders wil ik het wel doen. Zijn daar toch best veel mensen die sceptisch zijn.Dit is al meerdere keren uitgelegd door HVLV en is prima te verdedigen. Wat ik vooral niet snap is de verdeeldheid...volgens mij moeten we links of rechtsom met zn allen strijden voor onze mooie traditie ipv discussiëren over wat een branche wel of niet had moeten doen. De branche doet het blijkbaar niet dus dus stapt HVLV in dat gat en hebben hun alle steun nodig.
Als we met zn allen gaan roepen dat een donatie van 5,- nog teveel gevraagd is dan zijn we sowieso binnen nu en hele korte tijd klaar met onze hobby. 5 euro daar heb je de 31e 2 seconde plezier van terwijl die 5 euro HVLV kan helpen om onze traditie nog jaren in stand te houden....
Maargoed dat is mijn menig....
Uiteraard een maandelijkse donatie ingesteldUpdate betreffende de nog steeds lopende crowdfunding:
Stichting HVLV zoekt maandelijkse donateurs!
Trouwe volgers, op dit moment hebben we voor onze crowdfunding afgerond 3000 euro gedoneerd gekregen om onze lobbyist voor ons aan het werk te houden. Daar komen we januari nog mee door, maar om het eerste kwartaal van 2025 te overbruggen zoeken we nog naar minimaal €5000,-.
We hebben deze invloed en connecties juist in het eerste kwartaal het hardst nodig, omdat er spoedig beslissingen zullen vallen inzake het al dan niet verbieden van kooi-producten. Daarnaast willen we van die gelegenheid gebruikmaken om de Rac zodanig te wijzigen dat er ook enkele verruimingen voor het assortiment mogelijk worden. Help ons daar alsjeblieft bij en doneer! Jullie hulp is juist nu meer dan ooit nodig.
Een andere belangrijke reden om te doneren, is dat we de bekostiging voor de lobbyist op deze manier zuiver houden. Als we de lobbyist weten te betalen uit zelf geworven donaties, in plaats van donaties die vanuit de branche komen, hoeven we ook niet te vrezen dat de branche invloed zal willen of kunnen hebben op de manier hoe het lobbyen gebeurt.
Het mag natuurlijk voor zich spreken dat de branche ongeveer hetzelfde belang heeft als wij, maar wij zitten als liefhebbers toch anders in de strijd. En juist dat liefhebbersgeluid willen we in Den Haag laten vertegenwoordigen.
Daarom zijn donaties vanuit onze supporters zo belangrijk. Zo houden we ons geluid zuiver van andere invloeden dan de onze.
Waar zoeken we naar?
De lobbyist kost ons €2500 euro per maand.
We zoeken dus 2500 donateurs die maandelijks €1,- overmaken.
Of 500 donateurs die maandelijks €5,- overmaken.
Of 250 donateurs die maandelijks €10,- overmaken.
Dat is alles wat ervoor nodig is om ons doel te behalen. Het zou fantastisch zijn als jullie willen helpen om dat doel te bereiken!
Automatisch incasso is in te stellen via www.hvlv.nl/doneren
Ga gerust je gang.Mooi gezegd, even onder het facebook bericht plaatsen? Of anders wil ik het wel doen. Zijn daar toch best veel mensen die sceptisch zijn.
Ik keek net ook ff, ziet er goed uit!!weet niet of de teller actueel is. Maar in afgelopen uur €700 erbij.
Bar laat? Qua kijkcijfers zou ik me geen zorgen maken. Wel slecht voor imago VVD..Er moet toch iets gaan gebeuren mensen, net weer zo’n walgelijk voorstukje van het puur linkse bar-laat.
“Vanavond: Burgemeester van Zanen zit hier aan tafel met een missie, er moet een vuurwerkverbod komen”
Misselijk wordt ik ervan!
Er moet toch iets gaan gebeuren mensen, net weer zo’n walgelijk voorstukje van het puur linkse bar-laat.
“Vanavond: Burgemeester van Zanen zit hier aan tafel met een missie, er moet een vuurwerkverbod komen”
Bar laat het afvoerputje van de publieke omroep!! Dat daar überhaupt nog mensen naar kijken...Er moet toch iets gaan gebeuren mensen, net weer zo’n walgelijk voorstukje van het puur linkse bar-laat.