Crowdfunding voor blijvende invloed in Den Haag.

Kan er vanuit VWC geen bericht naar alle leden gestuurd worden met een oproep tot doneren vroeg ik mijzelf af?

Er moet toch iets gaan gebeuren mensen, net weer zo’n walgelijk voorstukje van het puur linkse bar-laat.
“Vanavond: Burgemeester van Zanen zit hier aan tafel met een missie, er moet een vuurwerkverbod komen”

Misselijk wordt ik ervan!
Stukje gekeken, Sophie was nog redelijk mild en enigsinds positief over het zelf afsteken. Bij Renze zat een tafel vol vuurwerk haters en geen enkel tegen geluid

Ondanks dat ik kritisch ben en blijf, toch weer een kleine bijdrage gedaan. Bedankt HVLV!
Zelfde hiero, donatie met de kanttekening dat ik toch meer van de branche zelf verwacht. Het is de omgekeerde wereld dat wij liefhebbers hun bron van inkomsten moeten gaan redden...

En wat ik mij afvraag en hier niet terug lees, is wat zo'n lobbyist allemaal uitspookt voor die riante 2500,- per maand :shocked:
Kan wel wat verzinnen uiteraard en het zal het waard zijn, maar het is een flinke duit.. moet ik heel wat uurtjes voor maken bijv.

Zelfde hiero, donatie met de kanttekening dat ik toch meer van de branche zelf verwacht. Het is de omgekeerde wereld dat wij liefhebbers hun bron van inkomsten moeten gaan redden...

En wat ik mij afvraag en hier niet terug lees, is wat zo'n lobbyist allemaal uitspookt voor die riante 2500,- per maand :shocked:
Kan wel wat verzinnen uiteraard en het zal het waard zijn, maar het is een flinke duit.. moet ik heel wat uurtjes voor maken bijv.
Precies dit onderste stukje, wat zijn de uitgangspunten? wat zijn de resultaten? alles word alleen maar verder ingeperkt verdiend die daar 2500 voor? en nu zullen vast wel reacties zijn van ja anders was het helemaal niks geweest maar laat mij ( ons ) eens resultaten zien wat de beste man/vrouw bereikt heeft?

Tot nu roepen bijna alle politieke partijen op tot een verbod dus de lobbyist moet nog flink aan de bak

Ik lees overigens regelmatig dat de lobbyist er wel warmpjes bij zal zitten met die 2500,-. Ten eerste is 2500,- per maand voor een lobbyist absoluut niet veel!! En ten tweede vergeet niet dat zo'n iemand buiten zn eigen salaris om ook gewoon geld kost. Denk aan toegang tot bepaalde dingen, onkosten voor allerlei zaken enzovoorts.

Laatst bewerkt:
Ik lees overigens regelmatig dat de lobbyist er wel warmpjes bij zal zitten met die 2500,-. Ten eerste is 2500,- per maand voor een lobbyist absoluut niet veel!! En ten tweede vergeet niet dat zo'n iemand buiten zn eigen salaris om ook gewoon geld kost. Denk aan toegang tot bepaalde dingen, onkosten voor allerlei zaken enzovoorts.
Als je maar niet denkt dat zo'n figuur voor maar 1 partij lobbyist of anders gezegd dat ie 36u/week draait voor HVLV. Denk geen medelijden over hoe warm ie het heeft.

Maar goed, tis nu eenmaal hoe het blijkbaar werkt in politiek Den Haag. House of cards in het klein.

Back
Bovenaan