Crossing Crossette

Oké. Ik ben verkocht! Dit is hem! :yes:
Eindelijk een betaalbare crossette cake die doet wat je verlangt van een crossette! Ik vind persoonlijk die crackling mine wel wat hebben; de timing daarvan is perfect. Die is namelijk al uit geknettert als de crossettes ploppen. Dus het geluid overlapt niet :thumbup:
Hoe ze het flikken voor die prijs snap ik niet, maar duidelijk is dat het dus weldegelijk kán! Een mooie crossette voor een goede prijs.

Ik voel twee of drie stuks in V-shape of W-shape aankomen bij mijn O&N :angel:

Als crossette liefhebber maakt dit mij erg blij. Een crossette cake dat doet wat het moet doen en dan maar 16,- euro voor een cake met dit aantal schoten. Dat is erg goedkoop.

In 1 keer de beste crosette cake van NL. Samen met de Mega Boost, Cape Town & Black Surprise de nieuwe toppers van Wolff.

Inderdaad, in deze cake worden de crossette,s schitterend uitgewerkt.
Op de demo kwam deze cake al goed over, vooral ook gelet op de respectabele 16 euro wat hij kost.
Mooie cake die in de toekomst alleen nog maar mooier kan worden als er kleuren bij komen of anders zijn want rood/groen is een beetje standaard.

Inderdaad, in deze cake worden de crossette,s schitterend uitgewerkt.
Op de demo kwam deze cake al goed over, vooral ook gelet op de respectabele 16 euro wat hij kost.
Mooie cake die in de toekomst alleen nog maar mooier kan worden als er kleuren bij komen of anders zijn want rood/groen is een beetje standaard.

nou door dat standaart rood en groen is hij wel betaalbaar .
want als er meer kleuren aan toe waren gevoegt zij hij zeker rond de 30 euro hebben gekost .

Ik vind hem toch wel erg goed overkomen hierboven! Misschien toch maar deze nemen in plaats van Splitting Comets.. Scheelt de helft in prijs!
Zijn er naast de kleuren en prijs nog meer verschillen, bijvoorbeeld kwalitatief gezien?

Ik denk dat deze toch wat saai is wanneer je er maar één afsteekt, mede doordat er maar twee kleuren gebruikt worden. Ga toch dit jaar maar weer voor het geweld van de Splitting Comets met in mijn ogen een beter tempo en meer kleuren.

Ben het wel met Bert eens. De kwaliteit van deze crosettes is overigens uitmuntend!!
Zeer en zeer helder. Maar eentonig omdat het maar twee kleurtjes zijn.
Ben je een liefhebber van meer kleuren ga dan voor Bonfire,s Splitting Comets.
Ik overweeg ze om beiden aan te schaffen omdat deze in verhouding goedkoop is.

Live gezien bij de demo van Wolff.

Ik vind 'm eigenlijk helemaal niks aan... het tempo is net te hoog om de crossettes goed te bewonderen, en net te laag en saai, eentonig van kleur om een prachtig spektakel te geven; 't is beiden net niet.

Ik vind hem echt fantastisch! 't is een zeer goede en felle crosette, alleen in groen en rood, maar ik vind het de beste. Voor mij zijn de kleuren van een crosette niet zo belangrijk, maar vooral de uitwerking.

Ik ben groot fan van een goede crossette. Deze cake weergeeft het beeld van een goed uitgewerkt effect. Van mij hadden ze zelfs de crackling weg mogen laten en dan echt het maximale in de sterren van de crossette mogen steken, hoe langer ze branden hoe mooier ik ze vind. Prijs past er mooi bij, helemaal top!

nou door dat standaart rood en groen is hij wel betaalbaar .
want als er meer kleuren aan toe waren gevoegt zij hij zeker rond de 30 euro hebben gekost .

weet jij de grondstofprijzen dan in china? :D

nee grapje...

of je nu een paars komeetje in stopt of een rood komeetje, de prijs wordt daardoor niet duurder...

nee grapje...

of je nu een paars komeetje in stopt of een rood komeetje, de prijs wordt daardoor niet duurder...

Hoe komt het dan dat sommige mensen zeggen dat blauwe effecten minder vaak gebruikt worden omdat het duurder is?

het tempo is net te hoog om de crossettes goed te bewonderen, en net te laag en saai, eentonig van kleur om een prachtig spektakel te geven; 't is beiden net niet.

Ik vind dit wel weer een brilliante opmerking van je :bonk:, zet dan liever geen opmerking neer bij een product.

Waarom niet? Het is een mening als elk ander. Als jij hem niet begrijpt, er niet mee eens bent of er niet in kunt komen, is tot daar aan toe; jouw probleem. Om dat dan weer op de ander af te schuiven...

nee grapje...

Ik zou zeggen: doe er wat mee, en wie weet hebben we volgend jaar een nog betere crossette cake!

Ik vind de crossettes in deze goed erg goed overkomen omdat ze zo goed blijven hangen/de sterren zo lang blijven branden! Hoe de crackling mines het erbij doen weet ik niet, misschien maakt dat hem wat minder saai in zijn eentje?

nee grapje...

nee natuurlijk weet ik die grondstof prijzen niet .
maar na mijn idee wordt groen en rood vaker gebruikt in goeie buget cakes als deze .
snapt u

De kleur blauw is weldegelijk een speciale kleur in vuurwerk. Of het duurder is durf ik niet te zeggen, maar aangezien de productie moeilijker is, denk ik wel dat ook de prijs hoger ligt.

Ik citeer in het Engels:
COPPER AS A COLORANT

By Lee Partin

Blue: one of the most elusive of colors.

"The production of a vividly-colored flame is a much more challenging problem than creating white light. A delicate balance of factors is required to obtain a satisfactory effect." (Conkling, 151)

Colored light has a visible band related to each individual color. In the electromagnetic spectrum, the emission of blue is perceived in the visible region of between 435 and 480 nanometers. This is a very narrow band. Certain elements when heated to a particular temperature range are unique in emitting visible blue light.

Blue should not be heated above 1200 degrees centigrade. Decomposition of the color occurs above this. It is then necessary to bring the copper to a high enough temperature to excite the electrons, but low enough to keep disassociation to a minimum.

Terug ontopic:
Ik vind de cake nog steeds erg goed :) jammer dat er geen Lidu binnen handbereik ligt voor mij. Dat er alleen standaard rood en groen in zouden zitten, deert mij niet.

nou ja hoe dan ook deze cake staat bij mij op de lijst .
omdat deze in het verlengde van een projeckt komt

Back
Bovenaan