Crossing Crossette

ylke

VWC lid
Artikelnummer: 821
Artikelnaam: Crossing Crossette
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 278 gram
Aantal Schoten: 24
Effectomschrijving: 24 shots crossete cake
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: 16,00 euro

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming èn bronvermelding.
Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie

Laatst bewerkt door een moderator:
Hopelijk heeft deze wél echte crossettes (kijkend naar de Crossette King, die heeft volgens mij blauwe boeketten).
Klinkt goed in ieder geval :)

Voor de liefhebbers van dit effect weer enige hoop!
Hopen dat er nu wel een echt crossette effect te zien zal zijn...

dit is een ÉCHTE crossette pot. in salvo's van 2 en soms 3. geen keiharde burst, gewoon pure crossettes

Heren liefhebbers...dit is een echte crossettecake hoor! Zojuist op de demo gezien. Heerlijk heldere kleuren (groen en rood) en mooie crossettes de goed ploppen zoals het hoort!

...en een goede prijs ook nog! Ik had graag wat meer kleuren willen zien dan enkel het eenvoudige groen en rood, maar als dit echt goede crossettes zijn is dat niet teveel gemopper waard (maar wel een tip!)

16 euro voor 24 mooie crossettes, dat heb ik er wel voor over hoor!
Kan niet wachten op het filmpje, eindelijk een crossette cake :D

Voor deze prijs is het goed te doen om deze met 2 stuks te schieten waardoor je nog een wat vollere lucht krijgt, wat je bij crosettes wel nodig hebt vind ik.

Crossettes zoals ze horen te zijn, daarom ook een absolute aanrader deze cake. Mooie felle kleuren, het "ploppen" klinkt gewoon gaaf en langdurig brandende sterren. Ook nog een crackling mine erbij, die hadden ze er wat mij betreft uit mogen houden, maar zullen ook zat mensen dat wel kunnen waarderen. :wink:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Vind het ook een prachtige cake, samen met de splitting comets van bonfire en de crossette cake van showtime de 3 mooiste crossette cake's die er op de markt zijn.

Prachtig potje, dit zijn crossettes zoals ik ze wil zien! Andere kleuren erbij waren leuk geweest, maar zo is het ook prima :)

Crossettes komen erg goed tot zijn recht.
Vind het zelf wel jammer dat er in salvo´s word geschoten.
Maar ik mag niet klagen voor 16,- euro is dit een hele goed cake!

Als ik het filmpje zo zie, zeg ik regelrechte topper :handsup:.
De crossettes komen goed over en de prijs van 16 euro... beter kan het niet!

Waarom móest er nou toch nog herrie bij in de vorm van die crackling mines? :frusty: Laat ons toch 'ns in alle rust genieten man! :p 'k Weet eerlijk gezegd niet of ik het een minpunt vind of niet...heeft ook wel wat.

Mooie crossettes, door salvo's van 3 lijkt de lucht toch nog wat vol, ze breken goed... €16 is natuurlijk geen geld, komt er hoogstwaarschijnlijk in bij mij! (wel nog afwegen met de Splitting Comets...die veel meer kleur heeft. Dat vind ik hier een nadeel, zoals ik eerder zei: enkel groen en rood..'t had best wat kleurrijker gemogen maar misschien waren ze dan moeilijker zo perfect te krijgen?)

dit is de 2de cake die mij blij verast van wolf
wat deze cake betreft heb ik niks te klagen .
deze hou ik zeker in gedachten :)

Back
Bovenaan