Crossing Crossette

Dat ziet er niet best uit Rob, veel crossette's die niet helemaal mooi open knallen.

Weet je toevallig uit welk productie jaar deze cake kwam?

Dat ziet er niet best uit Rob, veel crossette's die niet helemaal mooi open knallen.

Weet je toevallig uit welk productie jaar deze cake kwam?

Productie jaar weet ik niet Lars, sorry.

Houdt er wel rekening mee dat het keihard waaide met oud en nieuw he Lars, al het vuurwerk leek die dag minder.

Blijkbaar is hier een nieuwe versie van met de nieuwe witte wikkel. De uitwerking is ook anders, roze en blauwe crossettes ipv rood en groen en de crackling mine lijkt verdwenen te zijn.

Ik zet deze weer op de wenslijst voor komende oud en nieuw!

Even offtopic, wat is eigenlijk het verschil tussen deze Lidu en de Lidu van Lesli, behalve dan de importeur?

Ik kan deze topper niet meer terug vinden op de prijslijst van 2015,

Ben bang dat deze topper uit het assortiment is!

Ik had 2x de laatste versie. Ik had het lichtblauw en roze wat minder flets verwacht; ze schurkten in het kleurenspectrum opvallend dicht tegen elkaar aan. Alsnog bijzondere kleuren. Ik vond de dikte en spreiding van de comets erg mager...niet zo heel enthousiast hier.

Deze per 2 geschoten. Woensdag op het laatst toch nog meegenomen. Had de oude versie met rood en groen, maar wel een leuk bakje. Verder niet heel erg bijzonder

Is dit een omlabeling van deze cake?
598.1507645891[1].jpg

Effectomschrijving is precies hetzelfde, alleen het aantal schoten niet?

denk dat het ook wel een must have item word met typfout
zelfde als die gondbloemen met knal van Original 7 jaar terug
Grondbloem met Kanl :D

Back
Bovenaan