Crossette Switch

Met een mooi crosette blok als dit ga je bijna...bijna...hopen op een beetje mist / hoge luchtvochtigheid tijdens de jaarwisseling. Dan komen de crossettes als een van de weinig effecten nog net iets mooier uit de verf

Ik weet het....goden verzoeken...vloeken in de kerk...

Het is inderdaad wel het enige effect dat in de mist ook heel erg gaaf is maar als je het niet erg vind doe ik het wel bij een heldere lucht :p

Met een mooi crosette blok als dit ga je bijna...bijna...hopen op een beetje mist / hoge luchtvochtigheid tijdens de jaarwisseling. Dan komen de crossettes als een van de weinig effecten nog net iets mooier uit de verf

Ik weet het....goden verzoeken...vloeken in de kerk...
Ja. Ik stuur je mijn mist van afgelopen jaarwisseling wel. Kun je mooi genieten van je crossetjes...NOT! :angry:

:wink: (ik snap en deel je punt)

Hoewel het deze cake misschien nét mooier maakt, ga ik mee met de rest dat hij het vast en zeker ook goed zal doen bij helder weer :p

Ik vind juist op de bovenstaande film de rookstaarten erg gaaf om te zien. Blij met deze aankoop, gaat het hoe dan ook goed doen.

Heb hem drie keer aangeschaft.
Vaak haak ik af bij crossetes omdat ze net niet perfect "splitten" maar deze ziet er geweldig uit!

Prachtige cake, welke helaas niet bij mij in de buurt te bestellen is via de kortingsactie.
Ga zeker proberen deze later alsnog voor een mooie prijs er bij te krijgen !

Dit moet haast wel deze zijn op 3:23 min. Ziet er in mijn optiek prima uit met felle kleuren en ideaal om met meerdere tegelijk te schieten.

Film is van Pyroworld:

Dat moet inderdaad wel, lijkt mij ook. Ziet er ook hier weer geweldig uit. Afgelopen jaar besteld, maar dat gaan we ook zeker dit jaar weer doen. Topper!

Ongekende beauty deze cake. Gaat er gegarandeerd komen in meervoud. Schitterend met het perfecte tempo voor een crossette bak!

Back
Bovenaan