Crossette Switch

Zo wat een lekkere bak! Ik houd sowieso van crosettes, maar dan ook nog die neon-achtige kleuren! Mooi ding en ook redelijk betaalbaar.

Echt een prachtige cake dit, gelukkig deze erbij genomen. Kijk er enorm naar uit, wil die felle kleuren wel eens in de straat zien hier.

Weet iemand een dealer die deze aanbiedt? Mag/moet via PM, maar de nood is hoog. Staat bovenaan mijn lijstje.

Zullen genoeg dealers zijn die m aanbieden. Zelden zo'n heldere en felle kleuren gezien in een crossette cake. Erg benieuwd naar de demo's in december. Ook al geloof ik broekhoff wel maar wil t toch graag zien.

Met een mooi crosette blok als dit ga je bijna...bijna...hopen op een beetje mist / hoge luchtvochtigheid tijdens de jaarwisseling. Dan komen de crossettes als een van de weinig effecten nog net iets mooier uit de verf

Ik weet het....goden verzoeken...vloeken in de kerk...

Met een mooi crosette blok als dit ga je bijna...bijna...hopen op een beetje mist / hoge luchtvochtigheid tijdens de jaarwisseling. Dan komen de crossettes als een van de weinig effecten nog net iets mooier uit de verf

Ik weet het....goden verzoeken...vloeken in de kerk...

Of stiekem bewaren en afsteken op een mistige dag... :rolleyes:

Mooie positieve draai haha. Geen mist en probeer de camera wat out of focus te krijgen haha

Hier ook besteld, prachtig uitgewerkte kleurige crossettes. Mooi om te zien dat er weer wat crossettecakes op de markt komen. Doen het altijd goed in de straat en natuurlijk fantastisch om in een (openings-)showtje te verwerken.

Back
Bovenaan