Crossette Switch

pyrofan#1

VWC lid
Artikelnummer: 0630
Artikelnaam: Crossette Switch
Bruto Gewicht: … gram
Netto kruitgewicht: 352.5 gram
Aantal schoten: 25 schoten
Effectomschrijving: Effect voor echte fijnproevers. Deze crossette effecten komen uit 25 mm tubes en splitten hoog in de lucht. De kleuren zijn bizar fel en blijven heerlijk lang hangen.
Effect specificatie: Red, Green, Purple, Orange and Sky Blue Crossettes
Max. tube diameter: 25 mm.
Tijdsduur: … sec.
Stijghoogte: … meter
Afmeting { mm.]: 155 x 155 x 150
Kartoneenheid: 6/1
Adviesprijs: € 39,99
Winkelprijs: € 32,50
O.a. te koop bij: Vuurwerkexpert.nl

0630-Crossette-Switch-Crown-Collection-Vuurwerkexpert.jpg

Wij danken Broekhoff Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Kwam goed over op de livestream. Een mooie crossettecake, heldere kleuren, netjes uitgevoerd.

Dit was een bijzonder mooie cake, past goed in het thema van mijn collectie dit jaar. Dit is typisch zon cake die ik tijdens de verkoopwagen alsnog koop bij mijn lokale vuurwerkwinkel omdat ik niet kan wachten op de freakacties voor deze haha.

Ook deze crossetes zijn echt geweldig! Wat is het een super effect als het mooi uitgevoerd is :D

Deze cake is inderdaad geweldig uitgevoerd met deze neon kleuren. Erg gaaf in combinatie met bijvoorbeeld de Dahlia Madness van Broekhoff.

Ik ben ook dol op crossettes. Kan deze perfect gebruiken in een mini projectje (met The Rat en Krawall), maar kom deze (en de broertjes en zusjes) ruim 3 weken na de demo nog maar sporadisch tegen in de winkels. Het zal niet de eerste keer zijn dat ik te ongeduldig ben, maar het valt me helaas wel op.

Deze doet mij een klein beetje (terug)denken aan de Eden van Jorge. Crossettes ogen bij deze cake goed en ook mooie kleuren variatie.

Back
Bovenaan