Crossette Switch

Zit er nu verschil in de crosette switch en color crosette? Beide Broekhoff. Gewicht en afmetingen lijken gelijk, maar gebaseerd op diverse filmpjes lijkt de switch net iets sneller te gaan met een 5-shots-at-once finale... De color crosette lijkt iets rustiger te gaan op de filmpjes waardoor ik hem sierlijker vind overkomen, maar ik zie weinig belangstelling in deze cake? Is de pyroshow lijn misschien slechter verkrijgbaar en de color crosette vrij nieuw?

Het zou natuurlijk ook met verschillende batches/jaren te maken kunnen hebben, maar aangezien ik 6 stuks wil aanschaffen zou ik het zonde vinden om de verkeerde (color crosette) te kiezen terwijl de switch zich al heeft bewezen...
Goede vraag bedacht mij precies hetzelfde

Goede vraag bedacht mij precies hetzelfde
Pyroshow lijn is altijd wat exclusiever geweest. Wat je zegt klopt, switch heeft de 5 at once aan het einde, de color crosette niet. Beide zijn gewoon straatvideos vsn en beide zijn top.

• Like
Waarderingen: BENZ
Bedankt voor de reacties! Helaas heeft mijn verkooppunt de color voor 29,95 staan en de switch voor 32,50 dus de prijs scheelt niet zoveel...

Edit: Even contact gehad met het verkooppunt Noordwijk (Jan Hobbel, Top Zaak!!!). Het was een foutje en ze hebben de prijs van de color nu ook op 24,95 staan!
Het wordt nu 6x de color en 1 of 2x de switch, omdat ik ze toch ook na elkaar wil zien in het echt. :)
Ben je niet de enige die contact met ze heeft gehad over de color crossette :d

Prachtige heldere crossettes hoor, wat een top cake. Hebben deze in de finale gebruikt, en dat was zeker een gave toevoeging.

Heb zelf 6x de omlabeling van deze geschoten, dat gaf een schitterend gekleurde lucht. Ben benieuwd naar die 30!

Had deze 6x, 2 daarvan afgestoken.
1x los en 1x tegelijk met de cairo crackling, mooi effect geeft dat. Top Cake ist

Vind dit echt een geweldig product. Ik had er 4 besteld helaas waren deze niet geleverd.

Ik heb er 2 paarse 1 blauwe en 1 rode voor mij genomen. Meer keuze was er niet. Ik heb ze bewaard en koop er dit jaar wel de andere kleurtjes bij.

• Like
Waarderingen: GMP
Erg goede crossette cake. Eerder op oudejaarsavond zag ik deze al van een afstandje toen iemand anders hem schoot. En ik had hem zelf in een projectje verwerkt samen met de Viper (Vulcan) en Silver Spinners to Red Blink (Pyroshow).

Eerste cake in dit filmpje (gefilmd met groothoeklens):

Eddy.

Erg goede crossette cake. Eerder op oudejaarsavond zag ik deze al van een afstandje toen iemand anders hem schoot. En ik had hem zelf in een projectje verwerkt samen met de Viper (Vulcan) en Silver Spinners to Red Blink (Pyroshow).

Eerste cake in dit filmpje (gefilmd met groothoeklens):

Eddy.
Welke is de cake die er na komt? Sluit mooi aan.

Back
Bovenaan