Beeyourself
VWC lid
Bedankt die ga ik onthouden.Viper van Vulcan. En sluit af met Silver Spinners to Red Blink.
Eddy.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Bedankt die ga ik onthouden.Viper van Vulcan. En sluit af met Silver Spinners to Red Blink.
Eddy.
Als die ook nog een dikke burst zou hebben. Maar erg dik. Denk dit jaar is in een v of wHierbij 6x tegelijk de Crosette Switch afgestoken. Erg mooi resultaat al zeg ik het zelf, geweldig voor als je van kleuren houd.
Ergens toevallig te zien?Ja, deze cake was top, echter de hoeveelheid die we hiervan hebben verwerkt in de finale doet geen rechts aan deze cake. 30 stuks is toch wel wat teveel, maar desalniettemin gaf dit een enorm kleurenspektakel!
Daar ligt het zeker aan. Een vriend had vanuit een ander perspectief gefilmt en daar zie je alle kleuren erg goed was alleen verticaal gefilmt helaas.Ik hoop dat her aan je camera instellingen ligt, valt me wat tegen
Groen/rood overheerst de rest.
Heb je beeldmateriaal van de combi met de cairo? Ben wel erg benieuwd deze combi kwam namelijk ook in mij al opHad deze 6x, 2 daarvan afgestoken.
1x los en 1x tegelijk met de cairo crackling, mooi effect geeft dat. Top Cake ist
Dikke burst wil je toch juist niet bij crosette? Je wil dat ze net hard genoeg open "ploppen"Als die ook nog een dikke burst zou hebben. Maar erg dik. Denk dit jaar is in een v of w
Ja eens maar meer gewoon het gevoel een knulletje dan is die compleet voor het effect inderdaad niet.Dikke burst wil je toch juist niet bij crosette? Je wil dat ze net hard genoeg open "ploppen"
Film komt zeker online binnenkort. Maar verwacht er niet al teveel van, je ziet het er niet aan af dat het er 30 zijnErgens toevallig te zien?
Gemixed met een ROTP? Leuk man, waardeer de crossette's nu vele malen meer dan de jongere jaren als pyro!Klein stukje maar vond hem erg leuk hoor!
Ja was inderdaad een spontaan idee haha viel ook goed uit. Erg leuk. Volgende jaarwisseling hier maar eens groter project van maken. Wellicht nog met een Cairo crackling erbij hahah Zelf ook gek van crossette's de laatste jaren dus na de Dream Chaser vorig jaar nu deze gepakt.Gemixed met een ROTP? Leuk man, waardeer de crossette's nu vele malen meer dan de jongere jaren als pyro!
Dat kun je ook prachtig combineren! Had dit jaar de Dreamchaser, dan de Crossette en aansluitend de Philadelphia Spitters. Erg mooie combi!Ja was inderdaad een spontaan idee haha viel ook goed uit. Erg leuk. Volgende jaarwisseling hier maar eens groter project van maken. Wellicht nog met een Cairo crackling erbij hahah Zelf ook gek van crossette's de laatste jaren dus na de Dream Chaser vorig jaar nu deze gepakt.