Crossette Switch

Ik hoop dat her aan je camera instellingen ligt, valt me wat tegen
Groen/rood overheerst de rest.

Ik hoop dat her aan je camera instellingen ligt, valt me wat tegen
Groen/rood overheerst de rest.
Daar ligt het zeker aan. Een vriend had vanuit een ander perspectief gefilmt en daar zie je alle kleuren erg goed was alleen verticaal gefilmt helaas.

• Like
Waarderingen: GMP
Ook ontzettend genoten van deze toppers in de straat. Een goede zet om dit artikel nu toe te voegen aan het basis assortiment van de Broekhoff dealers. Hier in de regio zijn het over het algemeen alleen maar kleine winkels met meestal maar 1 klein bunkertje en dan worden dit soort parels vaak niet opgenomen in het assortiment. Nu dus wel. De crossettes hadden allemaal een perfecte break en de kleuren waren zoals we gewend zijn enorm helder. Hopelijk blijft dit artikel behoren tot het basis assortiment, want dan bestel ik ze aan het einde van het jaar zeker weer.

Gemixed met een ROTP? Leuk man, waardeer de crossette's nu vele malen meer dan de jongere jaren als pyro!
Ja was inderdaad een spontaan idee haha viel ook goed uit. Erg leuk. Volgende jaarwisseling hier maar eens groter project van maken. Wellicht nog met een Cairo crackling erbij hahah Zelf ook gek van crossette's de laatste jaren dus na de Dream Chaser vorig jaar nu deze gepakt.

Ja was inderdaad een spontaan idee haha viel ook goed uit. Erg leuk. Volgende jaarwisseling hier maar eens groter project van maken. Wellicht nog met een Cairo crackling erbij hahah Zelf ook gek van crossette's de laatste jaren dus na de Dream Chaser vorig jaar nu deze gepakt.
Dat kun je ook prachtig combineren! Had dit jaar de Dreamchaser, dan de Crossette en aansluitend de Philadelphia Spitters. Erg mooie combi!

Back
Bovenaan