Crossette King

Heel goed nieuws dit, ik ben al een tijd op zoek naar een cake met goede crossettes, Ik hoop wel dat de het oude effect met de spinner en purple/blue peony behouden en in een 19s cake verwerken en die dan poisenous spider noemen :wink:

Een zeer goed idee, want ik zou het jammer vinden dat het effect met spiral tail + blauwe peonies verloren zou gaan.

Gelukkig komt de crossete king pot terug voor de mensen die van crossetes houden.

Ik had hem nog nooit in het echt gezien. Ik was wat aan het kijken bij de Lidu collectie hier op het vwc forum zo rond half december. Wat later hoorde ik wat vuurwerk buiten iemand 100 meter voor mijn raam stak heel erg toevallig precies de Crossette King met de zilveren spinners af.

Even kort offtopic:

Vorig jaar had de Golden Glory van Star ook het silver whirl to blue peony effect. Misschien dat deze 8 shotter niet van effect veranderd is.

Nu weer on:

Ben blij dat het crossette effect terug gaat komen in de Crossette King. Reden om er een paar mee te nemen, crossette effect is een mooie rustige opener voor een showtje.

En? Zat er dit jaar inderdaad een crossette effect in?
Heb hem helaas niet meegenomen, was hem helemaal vergeten.
Zou graag willen weten of dit effect terugkeerde, vind het namelijk errug mooi :D

Ja hopelijk komt die juist niet terug. Die met de zilveren spinner en de blauwachtige peony is de echte :)

Ik vind zelf crossettes anders heel mooi en apart! Ik vind de spinners met blauwe peonies prachtig, maar ik zou een nieuw budgetpotje met crossettes ook niet erg vinden hoor :D

Was ook op deze demo vanavond en moet helaas ook zeggen dat ik het erg jamer vind dat de effecten wéér gewijzigd zijn...

Op zich is de cake prima, harde burst en de effecten waren goed te noemen, maar vorig jaar was ie zooooo mooi.....

Why change the winners???

Dit is precies de reden waardoor ik b&w heb afgeschreven, het wisselt zoveel.. het oude effect zou eerst terugkomen dat was echt top, daarna de spinning tail to bleu peony die was ook super maar zonder spinning tail een stuk minder. en dan nu weer een andere versie.
effecten is niet veel mis mee maar ik wil zeker weten wat ik koop, voor hetzelfde geld koop ik er 6 en krijg ik de helft uit een batch van vorig jaar dan sta ik mooi te kijken met de show dat het niet goed loopt zoals ik wil.

Beetje jammer weer dit!

tjonge b&w heeft alles wel lekker door elkaar gegooid
want deze efeckten zaten vorig jaar nog in de extreme salut :bonk:
oke ik zie heus wel in dat ze er alles aan doen om hun produckten te verbeteren maar dit vind ik geen verbetering :sad:

Twee stuks Crossette King, geschoten tijdens de demo van Harten 4 te Veenendaal, 17 december 2009.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

De eerste helft schoten vind ik toch echt erg goed. Loeiharde knal en een GROOT boeket. De tweede helft laat echter te wensen over :sad:

Vind hem in deze uitwerking (serie 2008) toch wel goed, vooral de eerste 3 schoten zijn leuk én bevatten zowaar Crossettes. :)

Even een vraagje, Welk produtie jaartal heeft de crossette king met de spiral tail to blue? ik kan er niet helemaal uitkomen hier :wink:

Ik MEEN 2006 en eerder.

Maar hang me hier niet aan op. Ik vraag het me zelf ook al een tijd af.

Laatst bewerkt:
Deze dit jaar 2x doorgelont en beviel me prima. Alleen er is nergens crosette te herkennen en begrijp dan ook iedereens commentaar dat het elk jaar veranderd.

Ik werkte dit jaar bij Witte Tentenverhuur in Eemnes. Daar verkopen we al meerdere jaren Lidu, naast de bekende Marijn lijn. Ik wilde dit jaar toch eens de Crossette King proberen. Het viel mij op dat we twee verschillende versies in de bunker hadden staan. De één had productiejaar 2007, en de ander was van 2009. Ik heb voor de lol gewoon van alletwee eentje aangeschaft :) Kon ik eindelijk eens kijken wat het verschil was (als dat er was).
Enfin, de Crossette King uit 2009 staat nu nog steeds in mijn kast...ik weet de uitwerking dus ook niet. Die van 2007 heb ik wél afgestoken, en wel om ongeveer 04:00 uur :angel: Er kwamen net wat jonglui langs, en ook een andere kerel kwam met wat strijkers rond zijn kampvuurtje staan. Dus een ideaal moment om op zo'n rustig moment eens lekker een cakeje te doen.

Hier zie je dus de cake met productiejaar 2007!
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ik vond hem voor het geld best goed. Echt een crossette zit er niet in, maar wel bij de eerste vier schoten heel duidelijk voer grote rode sterren. Verder zijn de knallen erg hard, en de boeketten groot en vol. Voor het geld niet slecht :)

Bij mijn dealer krijg je deze gratis als je de Break Down (Barely Legal) of de Sensation (Lidu) koopt.
Dan lijkt het me nog wel een leuk cakeje!

Back
Bovenaan