Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Leuk bakje. Vandaag 2 keer geschoten. Hummers deden het goed en lang.
Wel een verschilletje met de oude plastic versies, maar je kunt niet alles hebben
Dit had ik met de ene die ik geschoten heb; ongeveer de helft ging niet tot nauwelijks, af en toe ging er eentje wel goed en duidelijk. Duimen dat de tweede volgend jaar beter gaat.Grappig, ongeveer precies het tegenovergestelde van hoe ik mijn Crazy Hornet heb ervaren!
Die van mij had (naar mijn mening) te veel exemplaren die nauwelijks geluid produceerden (en zeker niet iets wat op een hummer leek) en het beperkte deel wat (soms net aan) wel als hummer kon worden gezien, had veelal een zwak/zacht hummer geluid en degene die nog wel als een hummer kwalificeerden, waren in een flits weg.
Ben al lang blij nog weer eens een (nieuwe) hummercake op de markt te zien verschijnen, maar wellicht had helaas een maandagmorgen exemplaar!![]()
Precies, had ze echt ergens tussendoor geschoten. Trekt wel de aandacht hiermee. Ging ook vrij lang door.Leuk ding dit, driemaal gezien en allemaal prima hummers ook, maar je moet het wel op een rustig moment stoken.
Zei het ook al, gaat met name verrassend lang door.Precies, had ze echt ergens tussendoor geschoten. Trekt wel de aandacht hiermee. Ging ook vrij lang door.
Wij hebben er van genoten