Crazy Hornet *NIEUW 2025*

Leuk bakje. Vandaag 2 keer geschoten. Hummers deden het goed en lang.

Wel een verschilletje met de oude plastic versies, maar je kunt niet alles hebben

Leuk bakje. Vandaag 2 keer geschoten. Hummers deden het goed en lang.

Wel een verschilletje met de oude plastic versies, maar je kunt niet alles hebben

Grappig, ongeveer precies het tegenovergestelde van hoe ik mijn Crazy Hornet heb ervaren! 😁

Die van mij had (naar mijn mening) te veel exemplaren die nauwelijks geluid produceerden (en zeker niet iets wat op een hummer leek) en het beperkte deel wat (soms net aan) wel als hummer kon worden gezien, had veelal een zwak/zacht hummer geluid en degene die nog wel als een hummer kwalificeerden, waren in een flits weg.

Ben al lang blij nog weer eens een (nieuwe) hummercake op de markt te zien verschijnen, maar wellicht had helaas een maandagmorgen exemplaar! 😁

Grappig, ongeveer precies het tegenovergestelde van hoe ik mijn Crazy Hornet heb ervaren! 😁

Die van mij had (naar mijn mening) te veel exemplaren die nauwelijks geluid produceerden (en zeker niet iets wat op een hummer leek) en het beperkte deel wat (soms net aan) wel als hummer kon worden gezien, had veelal een zwak/zacht hummer geluid en degene die nog wel als een hummer kwalificeerden, waren in een flits weg.

Ben al lang blij nog weer eens een (nieuwe) hummercake op de markt te zien verschijnen, maar wellicht had helaas een maandagmorgen exemplaar! 😁
Dit had ik met de ene die ik geschoten heb; ongeveer de helft ging niet tot nauwelijks, af en toe ging er eentje wel goed en duidelijk. Duimen dat de tweede volgend jaar beter gaat.

Hier deed hij het fantastisch. Heerlijke hummertjes, weinig weigeraars. Door het aantal schoten gaat hij ook langer door dan je zou verwachten. Dikke pluim hiervoor! Erg goede prijs-kwaliteitverhouding.

Aan alle positieve reacties te lezen had ik dus echt een maandagmorgen exemplaar! 😅

Overigens ook stand alone geschoten en op een relatief rustig moment.

Back
Bovenaan