meisterpyro
VWC lid
Kan het zijn dat er verschillende versies zijn met kruitgewicht? Ik zie namelijk sommige winkels 1095gr posten en andere 1500gr
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hoe weet je dat je de versie met spinners hebt?Had er nog 4 kunnen bestellen voor 62,50 per stuk en dan de versie met spinners. Lekker hoor
Hoop dat ze erin zittenHey schattebout, je had gelijk.
Maaaarrr je had ook gewoon kunnen zeggen 'ja de spinners zitten er gewoon in'![]()
Hoe weet je dat je de versie met spinners hebt?
Das niet helemaal waar. Paar jaar geleden was dr een batch vanuit een andere fabriek zonder.Alle versies zijn met spinners![]()
Gaat om een oude batch. Heb eerder die batch gehad en hadden spinnersHoe weet je dat je de versie met spinners hebt?
Das niet helemaal waar. Paar jaar geleden was dr een batch vanuit een andere fabriek zonder.
Maar dit was maar een éénmalige levering.
Ook met weinig wind schieten zie ik anders komen de spinners er niet goed uit.Heerlijke doosjes deze, lagen al even te drogen en nu eindelijk in een projectje kunnen verwerken. Vroegah voor een mooie prijs te koop en daarvoor vind ik het leuk spul! Deed het prima om 00:00u nog mee! Nu vindt ik deze redelijk duur geprijsd.