Crash box 100's

In de openingspost staat het niet en om meer dan 40 pagina's door te spitten zie ik niet echt zitten, maar de vraag is hoeveel mm tubes heeft deze box eigenlijk ?

Het is nog maar de vraag of het met spinners is haha, want in een filmpje van Ruben Koet werd verteld dat Spinner en howling effecten er waarschijnlijk uit gaan..

Ik dacht dat het te maken had met plastic tubes, wat niet meer mag ofzo… volgens mij vinden de fabrikanten wel een oplossing.. hoop ik :)

Het is nog maar de vraag of het met spinners is haha, want in een filmpje van Ruben Koet werd verteld dat Spinner en howling effecten er waarschijnlijk uit gaan..

Als je hem nu hebt gehaald is het waarschijnlijk afgelopen batch. Deze heeft spinners weet ik uit ervaring :wink:

Nieuwe productvideo van rubro. Het kan aan mij liggen maar ik vind er iets vreemd aan vergeleken met de productvideo van 4 jaar geleden

Ben ik ook benieuwd na! Wij hebben nog genoeg rest-voorraad van de 2023 batch, dus de nieuwe niet genomen. Zo zie je maar dat met een beetje innovatie bepaalde dingen toch nog mogelijk zijn.. (voor nu op papier dan iig)

Back
Bovenaan